Gå til innhold

alkohol-gravid:s


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.. Da jeg var i uke 5 (før jeg visste at jeg var gravid) var jeg på fest, og drakk meg full! Nå er jeg veldig bekymret for om barnet kan ha tatt skade av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hender mange,jeg var full 4 dager før jeg visste jeg var gravid,men jeg var en uke mindre på vei,men jeg tror ikke barnet har tatt skade av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på lommelegen om ei som hadde vært full annenhver dag på ferie i de to første månedene av svangerskapet - da hadde jeg vært bekymret....

Man får liksom ikke gjort så mye med det, så jeg tenker at jeg må tro at det går fint. Drakk 3 øl dagen før jeg fant ut at jeg var gravid. Da var jeg 5 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drakk selv en uke før jeg fant ut at jeg var gravid.. var jo prøver, men hadde ikke vært særlig aktiv den mnd, og trodde jeg gikk glipp av eggeløsningen.. drakk en flaske hvitvin og noen shoter med likør.. men mener å ha lest et stod at det kunne ikke skade før moren og embroyet delte blod som er i uke 6-7..? (altså dvs etter fosteret har fått hjerteaktivitet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlestrengen/morkaka har ikke begynt å virke ennå så tidlig i svangerskapet, så ingen fare, det går nok kjempebra. Mange som har opplevd det der... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ferie med kjæresten min og testet positivt 2 dager etter at jeg kom hjem. og jeg drakk myyye!

Men har vært på UL og alt er i orden.

nå er jeg i uke 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...