Gå til innhold

April: Skal dere kjøpe påske egg?

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Tro jeg blir å kjøpe påske egg til lillegutt =)

Tenkte å fylle med litt godteri og noen leker=)

Han har jo bursdag 1.april,og det er jo palmesøndag,så er jo påske rett etterpå,så tenkte han skulle få påske egg i år ja,også gjøre litt mer stas på han nå før mini kommer =)

Gubben hadde planer om å kjøpe påske egg til oss,sånne småe,og gjemme de rundt i huset slik at vi måtte lete..men så orka han ikke,og fortlate meg om planen..må ærlig innrømme at jeg både ble paff og irritert...hehe (skylder på hormonene for irritasjonen) ble paff fordi han er IKKE typen til å tenke på slike ting i det hele tatt..og irritert for at han sa det til meg og heller ikke gjorde det... =) hehe =)

Men mulig jeg kanskje kopierer ideen og gjør det til han og lillegutt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... vet ikke enda.. Har mange påskeegg liggende, så mulig hun får et av de da.. Men om vi kommer til å fylle så mye i det.. Tja.. Hun får egentlig ikke godterier enda.. Hender av og til hun får smake en liten bit av noe, men det er veldig sjelden... Er litt mer liberal med kaker o.l.. hehe... Men kanskje hun kan få litt kjeks? Tror ikke det blir noen leker i egget her iallefall... Er så usigelig mye av det fra før i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius skal få påske egg i år ja, med litt gotteri i :-)

Gleder meg til å se ansiktet hans når han får det, hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det blir at jeg kjøper noe til jenta mi.. hmm.. el kanskje et lite et.. er jo koselig da.. men spiser ikke så mye godteri min heller.. men kan jo legge oppi bittelitt.. trenger jo ikke fylle det liksom.. tror jenta mi hadde blitt glad for bare egget også... hihi..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, påskeegg hører med, vi hadde det i fjor også, hehe... Vi feirer påsken i campinvogna og i fjor var de ute på "påske egg jakt" og den suksessen må gjentas! Kjøpte et lite til Mirja og et litt større til Joakim i fjor men regner med at de må ha like i år, hun er veldig obs på dersom det er forskjellsbehandling og han får mer enn henne for tiden, hehehe... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke helt tenkt i den rettningen en gang jeg. Hadde nok tenkt å finn epå noe nermere påsken. Men vi skal ha bursdags feiring på påskeaften og hun har jo bursdagen sin på skjärtorsdagen.

Men finner jeg igjen eggene fra tidligere år så kanskje hun får ett litet ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel det har jeg ikke tenkt på enda, men jeg må vel innrømme at jeg syns hun er for liten for sånt enda. Godis får hun innimellom men det er like stas å putte det oppi en skål som inni et egg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tviler jeg på! Får ikke snop til vanlig. Men kanskje han får salte fisker og rosiner, som han pleier å få om lørdagen, oppi et påske egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da får han jo påskeegg da.. hihi...;) det trenger jo ikke være usunne ting oppi. jenta mi hadde vært like glad fir rosiner ho....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...