veronica<3 Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Fikk et graco bilsete fra 0-12 kg... Har selv aldri hørt om dette merket, men setet var helt nytt da... Det er veldig viktig for meg å¨vite litt om det, før det taes i bruk! Er så utrolig redd for at noe ikke skal være godt nok... Så hvis noen har erfaringer, dårlige eller gode??
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Vi hadde Akta graco sete med base til lillegutt,var kjempefornøyd med det!! =) lettvindt var det også,hvertfall med basen,skal bruke samme stol til mini,vet det ikke har vært utsatt for hard behandlig og kollisjon,og bare jeg og gubben som har håndtert dette,så føler meg enda tryg på sete. Vet ikke om graco er det samme som akta graco,men tror det..uansett..disse stolene har vært blandt de beste i tester ved flere annledninger,og jeg stoler hvertfall på det. På den vi har,som har base,så er det egen indikator som viser når sete ligger for mye bak,eller for langt frem,dette fordi babyen ikke skal kunne gli ut av stolen ved en kollisjon,og siden skuldrene deres enda er såpass myke så er det fort at det kan skje,men her viser er rød "dings" på et slags måleting.. (sorry valg av ordnene mine,men står stilt hva det heter nå) på siden av sete som viser at det er montert rett og i forhold til hvordan sete ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå