Gå til innhold

OK, jeg er "testoman".....(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Har IKM i går eller i dag(hvis syklusen er 28 dager). Har bare hatt 2 stk mens siden jeg tok ut spiralen, og de var i ca 28 dagers syklus..

Hadde to tester hjemme, og de MÅTTE jeg selvfølgelig ta.. Tok en på lørdag =neg, og tok den andre i går (hehe...ivrig..jadaaa), den var også neg...

Ser på det jeg noterte meg sist jeg ble gravid, da hadde jeg IKM on/tors, og testet svakt på på lørdag..

Jeg har ikke fått noe mens enda, og synes det er vansklieg å å si om jeg kjenner noen symptomer på om den skla komme, eller om det er grav symptomer elle rom jeg bare innbiller meg ALT!

Hvor kjapt teste rman vanligvis positivt?

Burde jeg tenke at siden den var neg i går, så er jeg ikke grav, og vente på tanta?

Eller hva tror dere damer?

Har bestemt meg for å kjøpe to tester på fredag, og ta en lørdag miorgen hvis ikke tanta har kommet før det.. Også en evt på mandag (drar nemlig på en ukes ferie på mandag og kan jo være kjekt å vite om man kan ta et galss vin eller to)

Noen innspill på dettte?

LItt rotete men dog...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8607898-ok-jeg-er-testomansamme-som-skravle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg såååå godt igjen heheheh

Jeg er også testoman :) Før jeg ble graivd så tok jeg 5 CB tester (3 av de digitale) og brukte opp de jeg fikk fra babyklar.no (10 stik) dvs. 15.

Jeg ble gravid på 1pp :) og er nå 6 uker men i går tenkte jeg at jeg kanskje ikke var gravid lenger og hadde ikke noe test å ta untatt EL tester. De også kan vise graviditet og den ble jo positiv. Så på jobben i dag måtte jeg bare kjøpe en test :) og den ble jo sterkt positiv før jeg fikk tisset på den :)))

Men nå tror jeg at jeg ikke skal kjøpe flere tester, det holder nå :)

Hehe :o) ganske komisk hvor skrullete man blir med isse testene! Og mannen kjefter på meg fordi jeg er såååååååååå opphnegt i å bli gravid.. Da kommer vi IKKE til å bli det sier han.. Så jeg prøver jeg prøverå ta meg sammen.. Men jeg vil vil vil ha baby!! Nå!!! Eller, dvs, bli gravid nå! Snuppa skla gjerne få bli LITT eldre før nestemann kommer!

Lykke til med spiren, ogtakk for svar i alle fall!

jeg er også testoman ;-) har jeg liggende, er jeg dømt til å teste. noen ganger friker jeg å tester et par dager etter el... lol....

MEN normalt sett når jeg har testa, har jeg fått positiv test dagen før ikm. jeg trodde i januar at jeg da ikke var gravid, da jeg testet neg. dagen over ikm. men testet positivt 5 dager over tiden! så selv om man vanligvis tester positivt tidlig, så betyr det ikke at man alltid gjør det.

lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...