Gå til innhold

November: kva gjør dåkke på sammen med babyen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er med rundt omkring på besøk ganske ofte, ellers har han vært med på kafè, restaurant (familievennlig), førjulskonsert i kirke, tur med Color Fantasy, handle mat (da blir han fort utålmodig) på kjøpesenter m.m. Tar han med på det meste. Men jeg hadde han ikke med i kirken i begravelsen til bestefaren min for en uke siden. Da syntes jeg det var greiest at sambo hadde han med på tur, så jeg slapp å bli stresset av evt. sutring/grining. Så de kom heller bare i etterselskapet.

Ellers leker jeg en del med han, øver litt på rulling (han får det ikke helt til ennå), gir han forskjellige leker å holde i og bite i - han har begynt å ta alt til munnen, synger for han mens jeg "klapper" hendene hans sammen, leser og peker i tøybøkene hans, masserer han litt o.s.v.

Hm.. Vi gjør egentlig ganske mye. Har vært på åpen barnehage en gang i uke den siste mnd, går tur hver dag, er på besøk, ut og handler, synger, leser litt i bøker og litt forskjellig.. Pluss at vi leker masse på gulvet. Før likte han å ligge alene og leke, men ikke nå lenger. Så vi ligger mye der! :)Han er ihvertfall med på det meste, vært på skolen i Drammen med meg to ganger også.. =)

Jeg tar han med meg der jeg går.. Idag har vi vært på Lagunen (kjøpesenter) med en venninne, som har en jente som er 3 uker mindre enn Magnus. Ellers så er vi som regel på en gå tur hver dag. Mens vi noen ganger er på besøk, eller har besøk.. Og i helgene pleier vi som regel å være på hytten..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...