Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Her er jeg faktisk i storform for tiden. Aner ikke hva som skjer jeg. har fått masse energi slik at jeg får gjort en del om dagene. Er eneste plaget med kynnere og litt nedpress på kveldene. og jeg sover godt de fleste netter.
*Sjokomelk* Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 hei hei ... er også i bra form for tiden ....føler meg litt tung og en smule lei .....håper han kommer snart ..skal til modningsakupunktør om en uke...så vi får se om det skjer noe då=)
Jente1980 Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Formen er fin her også Eneste minuset er bekkenløsninga jeg er plaget med, men det er rart hva man venner seg til! Var på svangerskapskontroll igår, og alt er helt topp! Så jeg gjør ikke annet enn å smile, og være takknemmelig:) Men det det er klart at det merkes at det ikke er så lenge igjen nå, og jeg gleder meg til å få det lille knøttet vårt til verden!
aprilbaby2007 Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Kan ikke kalle det storform her da, men mye bedre de to siste dagene:) INGEN SPYING. Er også plaget med kynnere dagen igjennom og natten, så det blir mange smålurer på dagen, når ungene leker seg imellom. Gleder meg til å treffe den lille:)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 Ja jeg også merker godt at magen er stor og jeg gleder meg også til tulla våres er født. kanskje det er et tegn på at fødsel nermer seg når vi får mere energi sånn på slutten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå