Kris. Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 med mas rier, detter andre gang på 2 uker... Hatt det smerte fult nå i 6 uker, er dau sliten. Kynnerne ko som kuler på en snor og livmorhalsen var noe kortere enn sist i tilegg til nebbing... Deler av slim proppen gikk i går også. Nå er jeg sendt hjem igjen siden det ikke skjedde noe i natt. Fatt sparke skjema og må ta kontankt igjen om jeg blir værre. Aner ike hva jeg skal se etter, har jo regelmessige kynner hele tiden som er vondte som fy..stein hard mage hele tiden og kynnere oppe på der igjen... Måtte bare syte litt, jeg er så sliten... har nesten ikke sovet på 6 uker, kun 2 til 3 timer hver natt fordelt over natta..... er 36+1 idag, prinsessa komemr nok snart, skal på samtale angående keisersnitt/fødsel i morgen.vet ikke hva jeg vil;(
kfitjar Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jeg sender masse sympati klemmer til deg!!!! Kan så veldig godt forstå hvordan du har det. Jeg har det også sånn, i noen netter og så sover jeg godt igjen i en uke kanskje for så å begynne på an igjen. I natt sov jeg kanskje en time totalt. Masse sterke kynnere og mens murringer, men nå er det ingenting. Måtte gå hjem fra jobb, for jeg klarte ikke å fungere med bare en times søvn. Skal de evt sette igang fødselen din?
Kris. Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 skal til samtaleimorgen angående fødsel/keisersnitt.. vet ikke hva jeg ønsker selv, men føler meg tom for energi. Hvis jeg ikke føder i dag/natt da, sitter med sinnsyke smerter enda. Lykek til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå