Gå til innhold

Hilda Marø


morromedunga

Anbefalte innlegg

hei hei!

jeg har det bare bra!!er her hver dag,men det er ikke alltid jeg skriver noe!!men jeg leser da!!!venter på resultatet av jobb intervjuet jeg var på i forrige uke!!!tror ikke det blir noe jobb,men det fin vel andre ting å gjøre!!:o)dere da??Hvordan gikk det hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal krysse fingrene, håper du får den! Gikk bra hos tannlegen, kjedelig og dyrt, men greit å bli ferdig!

Her går det bra, litt stress, pusser opp gang, kjøkken, bad og peis, men ,blir fint når vi blir ferdige da:-)

Jeg skal ta permisjon fram til Sofie er to år, skal studere på kveldstid et år, så da har jeg henne hjemme med meg litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da!:o)Jeg skal egentlig begynne å jobbe 4.juni,men tror jeg skal drøye det til midten av juni!vil ha litt ferie sammen med mann og barn!!Skjønner godt at det er stress med oppussing og to barn, vi har ikke kommet lenger enn hustitting enda,stille på den fronten enn så lenge!!men vi har god tid,og stresser ikke!!!hvordan går det med bryllupsplanene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del igjen, men det må vente til alle har sagt ifra om de kommer eller ikke, har maten og alkoholen/brusen igjen. Ellers er alt i boks nå heldigvis:-) Eneste som mangler er at jeg går ned 18kg i vekt, men tror virkelig ikke det skjer med det første..hehe...

Skal ikke dere gifte dere da? Vil dere ha flere barn dere og? Vi vil ha en til om tre års tid ca..Og kanskje en til rett etter det slik at det blir nærme i alder på to og to av de:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

så først nå at jeg har skrevet navnet feil!!hihi sorry!!!nei her blir det neppe bryllup med det første,eller i det hele tatt!vet ikke helt hvorfor,men det er vel gubben som har bestemt det!men vi har det uansett bra sånn som vi har det!og det blir heller ikke flere barn,det har også gubben bestemt,og der er jeg helt enig!!tror det klarer seg med 2 for oss!!!men det er morro med unga:o)hihi gleder meg til vi kan pusse opp vårt hus!!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon hadde egentlig bestemt at vi skulle ha en, så var han enig i to, og nå vil han gjerne ha tre..Tror han gjerne vil ha en gutt..hehe... :-)

Er en del på Jessheim på dagtid, si fra om du vil møtes for en kopp kaffe en dag. Hadde vært koselig å møttes igjen:-)

Så Cathinka for en stund siden, hadde ei bitte lita jente, så nydelig da. Hvor stor var hun da hun ble født?

Dere får ha en god kveld videre, jeg skal dra å handle maling til lister..jippi... Har tannverk og, argh:-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff,disse tenna...........misunner deg ikke!!

jeg skal si i fra når jeg er på jessheim,er der ganske ofte jeg å!!jenta til cathinka er vel ca 3 mnd nå tenker jeg!!men jeg er ikke helt sikker!!men jeg husker ikke hvor stor hun var når hun ble født,ca 3,5 tror jeg!!kos deg med handlinga da!!vi snakkes!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...