Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Oppe i denne prosessen så sitter mennene våre og bare ser på.

Vi er så heldige å ha dette forumet der vi kan spørre våre medsøstre om alt, mens våre menn har ingen steder de kan henvende seg med sine spørsmål.

De har heller ikke noe sted her inne der de kan snakke med hverandre, utveklse sine tanker og følelser om denne prosessen.

Jeg kunne godt ha tenkt meg å fått et sånt forum, et sted der mennene føler seg hjemme.

De trenger jo noen de også, og terskelen for å stige inn her på asssitert er vel større når det er bare damer her inne.

Er dere interessert i noe sånt?

Så kan dere signere her og så kan vi sende dette til Jordmor Siri og ytre våre ønsker til henne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8606706-savner-et-forum-for-mennene-v%C3%A5re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

pappa forum er jo mer for det som er fedre.men tenk på alle det som ikke er så heldi og ha blitt fedre?

hvor skal det få stiile spørsmål og prate med andre i samme situasjon?

det trenger det like mye som oss damer:)

håper på at det kan kome et forum det mannfolk oxo kan få lettet på hjertet parate med andre i samme situasjon og få et felleskap her inne,akkurat som vi damen:)

Burde vært et forum her med fedre som sliter. Hos lege/gyn o.l er de mest fokusert å prate om damen i forholdet og ikke informer og tildels undersøke mannen. Det holder ikke med sædprøve!!!! Det kan være 1000 grunner til infertilitet.

Det er mange sider for damene som ikke kan få barn. Kona mi sitter her inne hele tiden. det er slitere osv. Jeg og kona kan ikke få barn og brukt ganske lang tid. hadde vært fint å med en sånn side for oss menn også. hvor vi kan høre hvorsdan andre takler hormonelle damer på eggløsning stimulerende. Det er ikke bare en dans på roser...

Disse to innleggene er hentet fra pappadebatt-siden, så JA Bula, jeg signerer. Godt initiativ!

:-)

Annonse

De er jo velkommen hit da...Det heter jo ass befr..Ikke noen kjoennsbestemmelse paa dette forumet... Da kan de jo sikkert og lese litt om hva vi maa gjennom..Blir jo da en slags toveis kommunikasjon.. (og alle nysgjerrige damer her inne klarer nok ikke holde seg unna et herreforum uansett saa da er det like greit de kommer hit vel) Det er min mening da

Mannen min vil nok aldri benyttet seg av et nettforum om barnløshet - det blir for mye en "jente-greie"... Tror menn finner andre måter å takle og bearbeide sorgen på. Tror også det er viktig å respektere at kjønnene er forskjellige og at mennene våre ikke reagerer på same måte som oss og heller ikke har de samme behovene.

Annonse

Samme her, selv om min kjære har 2 gutter fra før.. men han ser savnet i mine øyne og hjerte og han føler så med meg og han har det vondt.. han har stadig vært inne å lest osv her inne på bim.. så godt å hatt et forum for dem også...

Min mann sørger masse, gråter kanskje mer enn meg - men det betyr ikke at han vil ha et eget nettforum av den grunn.

Men menn er også forskjellige, dere må gjerne be om et eget ass.befr.-forum for menn, men min mann føler altså ikke behov for det, det var bare det jeg ville si.

Hvordan vet du forresten hvordan menn tenker, Snøfilla??

Mannen min sier ofte at han føler seg ensom i forhold til dette han..

måtte bare svare en gang til. Jeg føler du blir så bastant i meningene dine noen ganger, du svarer på en litt provoserende måte...men der er kanskje jeg som "leser" feil.

Min mann hadde ikke brukt et slikt forum. Han har jo tilgang på denne siden, men han ønsker ikke å bruke nettet for å drøfte dette. Det er ikke slik han takler sin sorg.

Han snakker mye med venner, familie og kollegar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...