Gå til innhold

Mat,mat og mat!!


♡ A & E ♡

Anbefalte innlegg

kan noen være så snill å si meg hvor mange ganger deres gullklomper spiser på dagen og natta, hva de spiser og når?

her har ting forandret seg litt etter at klompen ikke var så veldig interessert i mm på dagen og strever litt med å finne en god rutine...

 

kjempeglad for alle råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi står opp: en flaske mme og grøt

lunsj: brødskive, frukt og vann

middag: Middagsglass og dessert noen ganger, vann å drikke

Kvelds: grøt

før senga: en flaske mme.

 

Hun får også tilbud om flaske litt etter lunsj. Og spiser ikke på natta (har avvent henne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten de samme rutinene som Tiny.

 

Frokost: Grøt (vann) og mm etterpå.

Lunch: Brødskive, frukt eller yoghurt (vann) og mm etterpå.

Middag: Middagsglass, dessert (vann) og mm etterpå.

Kvelds: Grøt og litt svisker. (vann)

Rett før han skal sove: mm

 

Han spiser heller ikke om natten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har Synne slutta totalt men pupp på dagtid, den er oe herk virker det som! Vi sliter også veldig med å få matkabalen til å gå opp, har nettopp lagt ut et rimelig desperat innlegg på ammedebatten...

 

Her er dagen vår:

07 - noen få slurker pupp

09 - Grøt+ vann

12 - Brød+ mm i glass+ frukt

15 - 1/2 stort middagsglass + 1/2 fruktmos

18 - Grøt+ vann

19 - i seng.

 

Frem til nå har synne ammet på natta; 20, 23, 02, 05...

Nå har ho fader meg begynt å nattavvenne seg selv til min store skrekk. Aner ikke hvordan jeg skal få i den kroppen melk! I natt har jeg tvangsfora en uvillig unge 2 ganger, men hun har ikke hjulpet til stor selv for å si det sånn.. Er vanskelig dette med mat...!!! Hav vel desverre ingen råd, men ville bare si at vi sliter med det samme, om det kan være noen trøst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig ut som meg dette her!!

 

Karsten får grøt (av 100 ml vann) en time etter at han står opp. Og han får grøt (av 100 ml vann) en times tid før leggetid. Har akkurat begynt å innføre middag, får ett halvt (stort) middagsglass ca tre timer før kvelds-grøten. Har ammet mye, men nå de siste dagene har han hatt (nesten total) puppenekt på dagtid. Så mye interessant å se på... Så jeg tenkte at jeg skulle ut og handle Collett i morgen. Kommer trolig til å forsøke å gi flaske i stedet og redusere ammingen til morgen og kveld. Sist natt ammet jeg seks ganger (i lpet av de 12 timene han sov). Er greit med to synes jeg, men seks blir litt for mye. Har lyst til å få litt mer sammenhengende søvn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar,jenter! litt godt å se at ikke bare er klompen vår som er puppegærn om natta!

er vel bare sånn at man må prøve seg frem med de måltidene på dagen. håper bare vi finner ut av det før jeg har revet ut alle håra fra hue, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutta ut pupp mellom 2000 og 0600 nå inatt og det gikk strålende.

Da blei han sulten til frokost klokka 0800 :)

 

0600 Pupp

Sove 1t

0830 Grøt, vann + fruktmos

Sove 2t++

1230 lunsj, brød og frukt + vann+ pupp

1530 middag, fruktmos + vann

Sove 1-2t

1900 Grøt, fruktmos + vann og pupp

1930 Seng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...