Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Er inne i min 38.uke nå. Fra jeg våknet i går har jeg kun rørt meg fra senga til doskåla for å spy. Da kvelden kom i går, kom også feberen i tillegg til muskelsmerter og hodepine.. uff..var sikker på jeg skulle dø Er betraktelig bedre i dag da, ikke spydd noe, men kroppen kjennes helt utmattet og støl ut.. Hva kunne dette ha vært da? Noen som har opplevd lignende?
line## Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Kan jo rett og slett være influensa / omgangsyke??
Frk. Vable Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Influensa? Har hørt at det kan komme kvalme med influensaen som går nå. Har selv hatt den, men uten kvalme... Eller kanskje det er omgangssyke? Går det der du bor? Eller kanskje kroppen tømmer magen for mat fordi du snart skal føde? Har hørt at folk av og til får diare og oppkast rett før de føder.. God bedring og lykke til iallefall!
En liiiten til. Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Har akkurat hatt det samme som du,det er omgangssyken+ influensa rett og slett-helt forferdelig.Slapp av,sov,drikk masse vann så kommer du deg innen et par dager!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 ville ringt legen og forhørt meg om jeg var deg kan jo være svangerskapsforgiftning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå