Gå til innhold

Carina


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Det står ingenting om treff i trefflisten... I hvert fall ikke som jeg kan se. Det eneste det står om treff er den tråden jeg laget, men den får jeg jo ikke slettet. Men i den tråden står det at jeg har skrevet feil!

 

Jeg sa til Mariann at hun kunne dra igang treff, tror det var flere som hadde lyst til å treffes. Men vet ikke om de tenker å møtes, jeg... :o) Du kan jo legge ut en tråd her for å se om noen svarer at de vil møtes!

 

Håper alt står bra til med deg! Du har ikke vært så mye på DIB de siste dagene?

 

Jeg prøver nå å titte innom, men sidene lastes så sakte her at jeg sitter mest og ergrer meg! Skal bli godt å komme hjem til min egen kjappe internett-linje! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke dratt på treff denne uken, venter på rørleggeren, tenkte kanskje de andre ville:-)

Har ikke vært her så mye siden Sofie har vært syk etter Emma ble frisk, så har vært våken omtrent hele natta. Pusser opp kjøkkenet før rørleggeren kommer torsdag, så allt tiden forsvinner så fort dessverre.

Men, i dag har jeg møtt veggen etter tannlegen, var så sliten.. Så når Jon kom tok jeg med meg Sofie opp og sov en time fra 18-19, var så utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan veldig godt skjønne at du er sliten. Jeg fatter ikke at du klarer det programmet du har, jeg! Send Emma i barnehagen og så legger du deg til å sove sammen med Sofie på dagtid! (Ordre fra meg!!) Du må passe på å ikke gå helt i bånn, for da blir det så tungt å komme opp igjen! Skjønner at du har lyst til å bli ferdig med huset, men huset står, det... Går ingen vei i det hele tatt. Dere må ta dere litt pauser innimellom for å slappe av og kose dere også!!!

 

Det var flere som var opptatt denne uka, men Kosemoms, Groma80 og Cogm snakket om å treffes. Sa til Kosemoms at hun kunne sette opp treff. Men det er mulig de treffes allikevel, fikk ikke med meg alt som ble sagt rundt bordet...

 

Takk for at du har skaffet meg en hemmelig venn, forresten! Nå ble jeg kjempenysgjerrig!!! :o) Jeg som tenkte jeg "slapp" å være nysgjerrig denne gangen her! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...