Gå til innhold

Uregelmessig mens eller gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk mensen tilbake i januar, da var det 8 mnd siden fødsel. 33 dager senere hadde jeg en dag med lett blødning, så en dag med kraftig blødning så avtok det og ble bare litt et par dager til . Tenkte det var mensen... Nå er det gått 36 dager siden sist mens, har ikke fått enda. Er det bare mensen som tuller? Kan jeg ha vært gravid under siste blødning, at det ikke var mensen?

Siste par ukene har jeg begynt å reagere på te, blir kvalm når jeg drikker det. Og har vært uggen på morgenene den siste uka. Føles som om mensen er på vei, men den kommer jo aldri!!!!

 

Mest sannsynli er jeg vel ikke gravid, men kanskje likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan være gravid... Og det kan være at mensen bare "tuller" litt med deg...

Ta en test, for sikkerhets skyld, om den er negativ, vent en uke og ta en ny.... :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt å teste , men tenkte å vente så lenge som mulig. Reg¨ner nesten med at bare jeg har betalt den så kommer mensen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... skjønner deg godt....

det eneste jeg kan si deg er at selv om syklusen ikke er helt seg selv, så kan du alikevel være gravid..

Jeg sluttet på p-pilla i august i fjor, hadde pille-syklus itre mnd, før kroppen prøvde å ta tilbake sin egen syklus.. Men rakk ikke få noen normal, regelmessig syklus jeg før jeg ble gravid...Ble gravid i januar...

Ta en test du, så får du heller le litt om du får mensen en time etterpå... ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får ta en tur innom apoteket på tur hjem i dag:-) Om jeg er gravid kan det bli lettere stress di neste årene, da rekker jeg å ha fått tre barn på rett under tre år! :-)

 

HI

(skal heller la være å være anonym om testen er positiv:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende... Gi meg beskjed når du har testa da, vær så snill?

Venter min 6. jeg... Er litt stress her og innimellom, *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har testa men tror testen var ødelagt for det kom verken test eller kontroll strek...

(fortsatt ingen mens....)

 

Ny test i morgen:-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter din 6. ?!? Så moro:-) Kunne tenkt meg mange barn, men mannen sier stopp etter 3...

(får se om jeg ikke får overtalt han etterhvert :-))

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, venter den sjette, og siste...hehe.. Er nesten like spennende å vente sen siste som den første var, synes jeg....

Duste-test du har fått da! hehe, får prøve en ny i morgen... Jeg følger med jeg... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...