Gå til innhold

Hva koster Emaljunga Citycross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forelska meg i citycrossen på nettet, men er det noen som vet hva en slik koster? ev. pris på div tilbehør som stelleveske, softbag eller citybag osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg sjekekt opp prisen på vognen (Oolsen & co) kostet selve understellet med sportsvogn ca 4800,- mens city bag kostet ca 1800,-

Stellevesken mener jeg lå på 499,-

Har forelsket oss helt i denne vognen, og har nesten bare hørt positive ting om denne typen vogn...så vi tenkte vi skulle gå for den. Det eneste vi vurderer nå, er fargen. Svart er jo praktisk, men litt kjedelig, så vi tenkte vi skulle gå for fargen java i enten sportsdelen eller bagen...men vi må først høre hvor lett det er å få av skitt ol...

Skrevet

På Baby Miljø i Stavanger koster city bag, city cross med eksklusivtfotrekk 7394,-

På Baby Miljø, har de de fleste farger inne.

Ettersom du HI bor i Hordaland. Refleks på Nordås har vogna, til nesten samme pris. Kan tenke med Baby Kos er noenlunde likt også

Skrevet

takk for svar ! i første omgang trenger jeg bare sportsvogndelen da, for lillemor er snart 7mnd. Men greit å vite hva det vil koste å supplere med hvis vi får flere en gang!

Det med farge lurer jeg også på1 synes de med farger er kjempefine men redd for å bli lei.. så tror jeg heller mot sort med litt"sølvfarge". sport ett eller annet..

Skrevet

Vi var i Torsby og spurte. Prisen var 5500 SEK for for City Cross med City Bag, inklusive regntrekk og myggnett. Stelleveska kostet 390 SEK.

På barnevognhuset Rudo koster City Cross 4898, med City Bag 6690. Skjønte det som at regntrekk var med, og at myggnett kom utenom (49 kr). Stelleveska kostet ca 450, Fottrekk 339. City Cross med hardbag koster visst 6090. Har katalogen her...hi hi!

Skrevet

Vi ga 6500,- tilsammen for vogna og Citybagen. Fikk med regntrekk. Stelleveske har jeg gitt 300,- for i ettertid.

Skrevet

Vær obs på at det er laaang leveringstid på enkelte farger. Vi hadde lyst på fargen platina, og forhørte oss om den i januar, og da var det leveringstid på 4 måneder! Så vi endte opp med en annen farge.

Skrevet

skal du bare ha sportsdelen er myggnettet integrert i kalesjen. Har ikke city bagen så vet ikke hvordan det er med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...