Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er litt seint ute med papirene til NAV, og er livredd for å få dem i retur på grunn av feil utfylling. Derfor: hvor viktig er det å fylle ut fars ferie? Jeg skal ha permisjon fra mai. Skal vi da føre opp fars ferie både i år og neste år? (vi planlegger en sydentur neste vår). Det viktigste må vel være at vi fører opp når vi skal ha permisjon begge to? Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg syntes og det der var vanskelig, og jeg fikk beskjed om at det var helt ok at jeg ventet med å fylle ut feltet ang ferie. Men at jeg da oppga det ca 1 mnd før, pga utbetaling. Men om alle nav kontorer praktiserer dette vet jeg jo ikke, ville ringt å hørt for sikkerhetsskyld jeg. D er et sånn åpent felt der med "kommentarer" eller et eller annet, der skrev jeg at vi kommer tilbake med opplysninger om ferie på et senere tidspunkt. :)

Skrevet

Hei. du kan sende inn fars ferie etter fødsel når du og han har bestemt dere.

skal stå på skjemaet.

men vet du det n så er det jo bare å skrivedet,

du trenger ikke skrive når han skal ha pem heller. man kan vente med det til etter fødsel.

Skrevet

Flott! Tusen takk for svar begge to! Da skriver jeg en merknad om det og får av gårde papirene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...