Gå til innhold

Noen i tønsberg som har termin snart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg har 4 uker og 3 dager til termin, men er nå 100% sykemeldt pga. "fare" for at fødselen starter snart. Har mye modningsrier og sover veldig dårlig på nettene pga. dette... Pleier å være på lunsjtreffet, og det er en veldig hyggelig gjeng. Håper du vil komme imorgen:-)

Jeg var på kontroll i dag tidlig og etter jeg var der så fristet det bare å komme seg hjem, sliter max med bekken og det ser ut som om jeg har dr.. når jeg går...

Spørs om jeg rekker neste lunsjtreff siden jeg har termin snart og ble tøyd i dag og har 2 cm åpning, vet jo aldri når det begynner..

Men har dere planlagt noe form for trillegruppe eller møtes på kafe med barna etter som de kommer?

Da kan jeg evt være med på det!!!

Vi har planer om å trille sammen ja, så om du vil kan du gjerne sende meg en melding med mobilnummeret ditt eller mailadresse, så kan jeg sende deg en melding når babyene er her og vi begynner med trillingen i det fine vårværet:-)

Heisann dette hørtes ut som en plan!!!

Har ikke skjedd noe med meg foreløpig dette tar tid ja!!!

Skulle gjerne kommet på kafetreff først, det høres så hyggelig ut :-)

Men hvor sender jeg mailadressen min?

Kanskje jeg rekker neste lunsjtreff man vet jo aldri.

Var det mange sist??

Noen som bor på Ringshaugområdet som er på treff??

Mange spørsmål på en gang...

Ha en fin dag!

Annonse

Hei.

Jeg er 30 år er fra Tønsberg og har en gutt på 3,5.

Jeg har ca 5 uker igjen til termin. Har ikke kommet meg på treff, men vil prøve å få det til før det braker løs. Kunne hvertfall tenke meg å trille turer med dere til våren. Skulle sende deg en melding oktober- Ma 04, men fikk det ikke til. hadde vært hyggelig å skrive noen ord på mail/msn. Hvis du vil kan du sende meg en melding.

Hallo jenteogentilpåvei!

Jeg har vært på noen lunsjtreff og bor på Råel, ikke så langt fra Ringshaug.... Men jeg har ikke termin før i juni, men jeg kommer til å være med på de treff dere har etter at barna har kommet siden jeg har blitt kjent med de som pleier å møtes på lunsj :-) Forstår jeg det rett så har du en jente fra før? Jeg har en datter på 2 år!

Hvis du vil finne på noe en dag så bare si ifra!

Heisann

Da har jeg født!!!!

Fikk en gutt 19 mars.

Har hatt masse startproblemer med amming og div, men når ting kommer på plass så er vi med å triller!!:-)

Jenta mi er 16 mnd så ikke så langt unna deg Martinemor.

Har dere fortsatt lunsjtreff eller prøver dere å få til treff hjemme hos hverandre når barna har/er kommet?

Si i fra så kan vi få til noe etterhvert:-)

God Påske!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...