Gå til innhold

når falt magene ned!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

betydelig lang nede hos meg i uke 37.-er i uke 37 i dag! når syntes det at mageme deres datt ned!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datt ned første gang for 14 dager siden, dvs i uke 36. Er nå i uke 38 og siden helga har den falt enda litt ned, føler nesten at jeg går med magen på lårne. Skal til jm i dag er veldig spent på hva hun sier. Husker ikke hvordan dette var med førstemann

Skrevet

hos meg var det også uke 37. Ser stor forskjell, og fikk beskjed om at hodet hadde festa seg.

Skrevet

min fallt allerede i uke 31. :(

Skrevet

er det et tegn på at det nærmer seg når magene går ned...min har gått ned , jeg er i uke 36?

Skrevet

hei igjen.

jeg glemte å skrive at magen begynte å dette ned i uke 34. hodet festa seg da, og jordmora spår fødsel snart... men jg vet ikke jeg...dette er nr 2 og med nr 1 fødte jeg en uke etter at hodet var festet ....gurimalla det er jammen spennende tider-)

Skrevet

sukk min er ikke falt ned..er i uke 39...

Skrevet

Tror ikke min datt ned noe særlig jeg... Svigermor mente det var leeenge igjen til baby kom rett oppunder termin husker jeg. Hun mente magen var så høyt oppe. Hun tok feil gitt!

Skrevet

jeg er i uke 33 og magen min er også falt godt ned...

faller den ned fordi at hodet fester seg??

og kan det bety fødsel litt før termin?

Skrevet

jeg var hos jm i dag, og magen hadde falt ytterlige ned som jeg nevnte tidligere. Hode hadde ikke festet seg helt, var fortsatt mulig å få det til å bevege litt på seg. Husker ikke nøyaktig når hodet festet seg med nr 1, men det sies at det fester seg tidligere første gang enn andre gang og at man godt kan gå lenge med hode festet før fødselen.

Det er vel slik at det er bedre plass i bekkenet når man er flergangsfødende.

Skrevet

vrææl... jeg er uke 35/36 og den kommer bare oppover og oppover!!!

får seriøst snart ikke puste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...