*Patrick*e blitt storebror Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 Jippi,,jeg er mye bedre :-) Den verste kvalmen har gitt seg,og har litt mer energi i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Det var godt å høre! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Del Skrevet 13. mars 2007 Dersom du ikke skjønte det var den hilsen fra din hemmelige påskevenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Del Skrevet 13. mars 2007 Ingenting bedre enn det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #5 Del Skrevet 13. mars 2007 Du er ikke gravid da? :-) Bra du er i bedre form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 13. mars 2007 #6 Del Skrevet 13. mars 2007 Flott å høre at du er i bedre form. ) Er ikke gøy å være syk. Og i hvert fall ikke når man er alene med små barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 13. mars 2007 "Hilde Marø",hehe tanken slo meg å,så jeg måtte ta en test i dag,bare for å være helt på den sikre siden. Men det var bare 1 blå strek,så er nok bare omgangsyka. "min hemmelige venn", så morsomt å høre fra deg ) Lurer fryktelig på hvem du er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå