Gå til innhold

sover de rundt


gullungene 01 og 06

Anbefalte innlegg

for det gjør nemlig ikke min lenger, etter sykehus turen for en mnd siden har han ikke sovet rundt en natt, våkner mellom 3-5 for litt mat, men vil bare ha ca 100 ml.( gråter hvis han bare får smukken)

han tar morgen mellom 5-7en gang, sov fra 1930 til 8 før vi reiste.

hva kan jeg gjøre for og få det sånn igjen?

 

 

 

tusen takk for svar:-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å tilby vann ved det nattmåltidet?

Har ellers ingen andre tips enn det, men ønsker deg lykke til på ferden mot en hel natts søvn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sove rundt? har glemt hva det egentlig betyr, har ennå ikke sovet en hel natt gjennom siden en gang i juli ifjor... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her soves det rundt.

Men han våkner noen ganger på natten og gråter litt, men tror han bare drømmer.

De gangene vi har gått bort til sengen hans så tar det lang tid før han sovner igjen, mens de gangene vi lar det gå noen minutter så sovner han som oftest av seg selv igjen.

Vet ikke om det var noe råd for vet jo ikke hvordan ditt barn er, men her fungerer det og vente litt ihverfall.

 

Lykke til da, får håpe du får tilbake de gammle nettene snart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa vår legger seg i 8-9 tida og sover til ca.8 om morgenen. Det er deilig å våkne av seg selv og være utvil ja. Hjalp at hun fikk eget rom i vårt tilfelle, men kan jo hende dere har det!?! Uansett er det jio ikke sikkert det hjelper for alle..

Lykke til i hvertfall. Jeg unner alle en god natts søvn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her soves det også hele natten. Legger seg halv 8 og sover da til 7.30 - 8. Kan våkne av og til i 4-5 tida, vet ikke hvorfor, men da gir jeg han bare smokken så sover han videre :)

Kjempe godt med søvn igjen, sååå mye bedre humør da ( er avhengig av 7-8 timer med søvn jeg )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her soves det hele natten, fra ca 18.00-18.30 til mellom 07.00 og 07.30. han har sovet hele natta siden han var ca 1mnd. det er godt. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover fra ca 19.30 til 06.00. Men som flere nev¨ner så er det litt gråting og sånn innimellom da:) Men har bedret seg betraktelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å gi vann i stedet for melk? Da blir det fort uinteressant å våkne. 100 ml er jo litt det, kanskje han er sulten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar alle. kan si jeg misunner dere som får sove på natten.

han vil ikke ha vann heller på natta. gråter til han får melken sin. kan noen netter holde det gående fra24 til jeg gir melk i 4-5 tiden. for gir jeg han tidligere tar an 2 munner så vil han ikke ha mer. men ligger og gråter.

han er jo 10 kg så han skulle vel egentlig klatr seg uten de 100 ml på natten. han har 4 faste måltider til dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...