Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som din prøve-ro har smittet over på meg. Etter samtalen igår om mulig ny el hadde jeg tenkt å gå hjem og teste og hele pakka. Men så glemte jeg fullstendig alt om det! Det var først "midt i akten" (min kjære var uvanlig amorøs til en mandagskveld å være) at jeg kom på at "oi det kan jo bli baby av dette". Så var det en ny el så skulle det ha vært nok av svømmere der iallefall..håper det klaffer. Har bestilt gravidtester nå faktisk, skal prøve å la være å teste til lørdag iallefall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fiiiiiiiiiiint vettu, og godt aa hoere at vi er flere her i utvidet pp, hehe... Ny traad faktisk? Jo takk jeg leter etter alt som kan gi et novemberbarn... Bra at vi smitter hverandre forresten, jeg smittes tilbake, hehe. Her skal vi vaere amoroese i morgen, for aa vaere helt sikre...hihi, vet jo aldri. Jeg stoler nok mest paa den egentlige og foerste pp, men kropper lever sitt eget liv, samme hvor mye vi forsker her inne, saa ingen sjanser taes.

Jeg tester nok fredag morgen er jeg redd... =o))

Skrevet

Novemberbarn - åh jeg blir glad bare ved tanken. vi er jo ganske heldige som får to sjanser da..det var nettopp noen innom jobben her med en veldig veldig "ny" baby. Kjente hormonene fare rundt i kroppen, håper det setter litt gang i ting. Jeg har bursdag imorra, og en positiv test i helga hadde jo vært den beste gaven det er mulig å få!

Heldigvis har jeg en travel uke, så håper at tida går veldig veldig fort.

Jeg er stygt redd for at jeg ikke greier å holde meg til lørdag med å teste..har ikm mandag så jeg burde jo egentlig det. Har en del tester fra billigtester, de kan jeg jo svi av kanskje...og si til meg selv at de ikke funker hvis nå de skulle være (nei nei nei)negative..

Skrevet

oioioi jeg vet ikke hva som skjedde med det spacet der..

Skrevet

Det er jo ikke saa noeye da....

Hvordan ligger du an naa?

Jeg har fortsatt symptomer, men vet ikke helt.

Koser meg jeg, men IKM er jo i morgen, evt senere i helgen, vanskelig aa anslaa etter at man har mistet.

Jeg skal uansett teste i helgen.

Hvordan har du det?

Skrevet

Heihei

Saa ikke denne foer naa jeg. Du har vel reist av gaarde til den tropiske stranden din, du..heldiggris. Testet negativt igaar jeg. Ikke testet idag (er jeg ikke flink?)Er jo fortsatt 2 dager til ikm saa det er vel fortsatt et lite haap, men har ingen forventninger egentlig. Haaper streken din blir stadig sterkere og at spiren sitter denne gangen.

Klem

Skrevet

Takk for det, og JO, jeg synes du er flink som klarer aa taa testepauser!! Selv testet jeg jo fredag, og saa naa i dag mandag. Deeet er jo ogsaa litt imponerende, med tre dager mellom testing. Ja, deilig med litt ferie, det er jo noe rart med aa bo paa andre siden av jordkloden og saa bor man ikke ved en strand! Men maa faktisk reise dit. Jaja, det er 1000 flotte ting med Norge som man ikke faar her, men en strand, ja, det kan man oppdrive riktignok.

Jeg har hatt en svak, tynn men hel (altsaa som utgjoer et kryss) i dag, men jeg er tenker ikke paa meg selv som gravid foer jeg har et krystllblaatt kryss, siden jeg har mistet og da var jo strekene svake og det lenge.

Hvordan er det med deg naa? Noen endring? Har ikke faatt lest alle traadene som ble skrevet i helgen...

Skrevet

Hei hei

Tanta kom på søndag hun...selv om hun er litt rar denne måneden. Litt lite og uten de vanlige blodklumpene (sorry). Det var faktisk sånn at jeg lurte på om jeg var gravid likevel og testet i dagtidlig, men den var også klart negativ.

Det gjør jo at jeg lurer litt på hva all denne merkelige magevondten jeg har hatt denne måneden er...har liksom vært kjempehappy fordi jeg tenkte det var festesmerter, livmor som utvider seg også videre. Men det var jo ingenting slikt.

En stund tenkte jeg faktisk at det nesten var bedre å bli gravid og så få en sa, bare så jeg visste at vi kunne bli gravide. Men vi har jo blitt gravide to ganger før (1 SA, en gutt) så med mindre det har skjedd noe veldig galt, burde vi jo kunne bli det igjen.

Men nå bllir det fullt kjør. Begynner på pergo i morgen, har fått "sex-skjema" (mannen syns jo det er kjempefestlig, og jeg og, særlig at nå slipper jeg å "mase" som jeg iblant føler jeg gjør rundt el)av gu, og naboen har fått en baby som jeg skal gå å sniffe litt på. Håper det kan sette igang hormonene da.

Så utrolig frustrerende det må være for deg med et svakt kryss. Jeg hadde vært engstelig jeg. Men er du sikker på IKM? Hvis du ikke har ikm ennå, er det vel ikke rart at streken er svak? Håper den blir sterkere snart, så du kan puste ut litt, og glede deg over det. Jeg krysser fingrene for deg. Du må si hvordan det går.

Klem

Skrevet

Oi, det var litt av et utfall paa deg! Og utrolig trist at du har mistet selvsagt, det er aldri enkelt. Naar du skriver en gutt paa den ene, aner jeg at det ikke var en tidlig en, som jo er enda tristere. Huff, det skal ikke vaere enkelt dette her. Men du vet jo du kan bli gravid, saa det trenger du jo ingen bevis paa, det er jo den eneste treoesten med aa miste... (blandede foelelser rundt dette for mange, fullt forstaaelig)

Den bloedningen din kan vaere alt mulig og jeg vil ikke si at toget ditt er gaatt. Jeg bloedde i uke 5 med datteren min, kraftig bloedning i 5 dager, men hun var og er like fin hun, jeg var gravid som bare det... Du kan kanskje foelge opp med lege fra naa av, faa sjekket det med en blodproeve vil avklare tror jeg.

Ok, hvis du begynner paa pergo (som jeg ikke kan noe om) saa betyr det kanskje at du ikke er gravid, eller? Lykke til med det i hvert fall. Sexskjema hoeres bra ut, hehe....det betyr business enten man vil eller ikke, og da maa man bare fyre seg opp. Merker vi har et mer aktivt sexliv naa naar vi proever, og bonusen med det er jo at man vil ha enda mer da!! Hehe, som alt annet i livet, maa jo ogsaa det sveives i gang noen ganger...hihi.

Vet du hva? Jeg er ikke frustrert enda. Faar jeg ingen avklaring, la oss si - innen en uke fra i dag, da vi ogsaa jeg sjekke opp, men det er noe som er annerledes naa enn da jeg var gravid og mistet, og jeg klarer ikke sette ord paa det. Saa jeg haaper, og tester som sagt hver morgen og tror IKM er til helgen.

Jeg hadde tydelige ELlignende symptomer to helger paa rad, saa at jeg har bommet paa IKM er ikke usannsynlig i det hele tatt. Kanskje foerste ELhelgen ikke var EL men noe annet? Det er ikke godt aa vite...

Lykke til i hvert fall, vi faar holde koken her. Jeg tror altsaa ogsaa at du kan vaere gravid faktisk, men det finner du jo ut etterhvert... =o)

Skrevet

Hei hei

Tror jeg skrev litt uklart. Hadde en SA første gangen jeg var gravid og andre gangen fikk jeg en gutt som nå er 2.5 år gammel. Lille gullungen min.

Flott du er som greier å holde deg så rolig. Hvis ikm er til helgen, så er det jo gode sjanser.

Jeg er nå fryktelig usikker på om jeg skal ta den pergo-en. Jeg er vanligvis sånn som ikke liker å ta paracet en gang. Har sittet og skremt meg selv ved å lese masse på nettet, og har egentlig lite lyst til å klusse med hormonene. Samtidig vet jeg at om jeg ikke tar det, og ikke får el denne måneden så kommer jeg til å være veldig sint på meg selv.

Min kjære som ikke var noe særlig spirituell da jeg traff han, sa til meg at han helst ville at jeg ikke skulle ta det, han sier at hvis en liten sjel er klar til å komme til oss så skjer det - at vi ikke med klusse med naturen. Og det er jeg jo egentlig helt enig med han i.

Uffameg. Jeg burde ligge unna internet og faktisk få gjort noe på jobben...

Skrevet

Hvordan går det med deg idag????Nå er jeg veldig spent altså, på om den streken din har blitt sterkere og varer lengre.

Jeg testet idag igjen, men helt klart negativ. Så da begynner jeg på pergo ikveld. Hvis ikke jeg skremmer meg selv enda mer med å lese alt det fæle som står om pergo på nett og ombestemmer meg igjen...

Har nå tegnet opp hjerter på kjøkkenkalenderen, de dagene vi skal ha sex i fløge det skjemaet vårt. Er litt gøy faktisk..mannen spurte igår om det var lov å ha sex i (går) kveld. Vi har jo egentlig ikke startet skjema, men det var litt ekstra spennende fordi vi følte vi var som uskikkelige unger som lurte oss til sex...tror vi kan ha mye gøy med dette..denne pp-en skal det klaffe. Jeg er utrolig optimistisk faktisk. Det kan jo hende pergo-en ikke har effekt, men godt å være positiv heller enn å gå rundt å være litt smådeppa over hele prøvinga...

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg.

Skrevet

Jo takk,

Jeg har testet i dag, svak men hel strek som varte i 20 sek.

Foeler meg veldig gravid i dag, men tar som sagt ingen gleder foer jeg ser den helt sterke streken.

Har innlysende bommet paa IKM og har nok ikke foer til helgen, ca 24/3.

Jeg tar en test i morgen tidlig ogsaa jeg, og da haaper jeg den er litt sterkere. Det er sterkhetsgraden i testene som er interessant for meg, fordi dersom de ikke blir sterkere i fargen og varer lengre, er det ugler i mosen - mens dersom de blir sterkere saa er det boller i ovnen! =o)

Pergo kan jeg ikke noe om og min lege vil ikke gi det til meg, da jeg blir forholdsvis raskt gravid. Men det er nok bra dersom det er behov for det, eller?

Sex skjema hoeres helt bedaarende ut, paa oppdrag liksom, hehe... On a mission, hehe....synes jeg ser dere for meg, litt saann parodi Kong Harald aktiv: "Kjaere venn, vi maa nu ha oss" Hahahaha.....

Lykke til med skjemaet, har ikke hoert om at noen deler ut det, veldig stilig egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...