morromedunga Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 Når kan man slutte å koke vann til de små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Når de er 6 mnd sa ihvertfall helsesøster når jeg spurte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mars 2007 så da er det trygt da å gi sringvann?så bra!!tusen takk:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 13. mars 2007 #4 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg koker vannet ennå, men jeg koker vannet til meg selv også, etter en fisketur i fjor sommer i drikkevannet vårt. Ikke fristende å drikke et vann der sauene har stått i vannet og sikkert lagt fra seg en lort eller to. Så i frykt for e.coli-smitte, som det goså har vært funn av i drikkevannet vårt, kommer jeg til å koke vannet lenge. Men hadde ikke kokt vannet nå om vannet vårt hadde bedre kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 13. mars 2007 #5 Del Skrevet 13. mars 2007 Har gitt henne springvann en stund og både henne og jeg er veldig glade i vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #6 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg gir fra springen. Koker det som skal i mme og gråt, men drikkevannet gir jeg fra springen. Alt bra med deg, Heidi? Lenge siden jeg har hørt fra deg nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 13. mars 2007 #7 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg sluttet å koke vannet rundt tre måneder, jeg... Vannkvaliteten i min bydel skulle visst være bra nok til det! Så det varierer vel kanskje litt i forhold til hvor man bor?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå