Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Med fare for å foreta seriøs køsniking - en strek er en strek, ikke sant? Testet med vanlig cb i dag tidlig, og jammen kom det ikke tilsyne en svak strek i krysset. "Den var jo svak da", sa Nillemannen - og det var den. Tør derfor ikke helt slippe jubelen løs, og har med meg både tamponger, bind og tester i kofferten :-) Åååååå, dette er spennende!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 En strek er en strek! Akkurat sånn var det med meg også. Svak strek 2 dager før IKM som jeg ikke helt ville tro på. Fortsatt svak strek 1 dag før IKM og samtidig også positiv på Clear Blues digitale gravidtetstest. Gratulerer!!!!!!!!!!! alfabeta
trollet66 Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 En strek er en strek Med noen unntak , men der er vel ikke du
gull-ønske Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Gratulerer Nille! Dette er hyggelig lesning. Og her blir ingen sure eller mistenkelige til kø-sniking ((bare litt sånn koselig misunnelige)). Men jo flere positive tester desto bedre for oss alle sammen. Kos deg og nyt! Klem fra
skifer Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Så lenge streken er tykk er den til å stole på selv om den er svak. Lykke til,høres veldig lovende ut:)
Dolly Duck Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 En strek er en strek er en strek! Ingen tvil, vi kan bare gratulere deg masse og håpe at alt går kjempefint hele veien til termin!! Kjempespennende! =)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Gratulerer med fersk test ! Så heldig du er !
martine68 Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Så flott da Nille. Du får pakke med deg en ekstra test også slik at du kan teste om et par dager. Kos deg på reisen, men ligg unna rødvinene denne gangen :-) Stor gratulasjonsklem fra
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Samme har jeg opplevd alle mine 3 graviditeter, så JA, en ekstra strek er en gravidstrek :-)! GRATULERER og god ferie! Klem fra
nungo Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Ja, det var jammen spennende! Tror nok du kan regne med en strek samme hvor tynn og svak den er. Gleder meg til opdatering når du vender hjem!
*BLÅFUGL* Skrevet 14. mars 2007 #11 Skrevet 14. mars 2007 Dette så skikkelig lovende ut ! Håper streken er sterk og klar , og at ditt bind- og tampong-lager blir liggende urørt de neste 9 månedene :-)) Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå