mathilde Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Herrrlig! To-åringen er i barnehage og mamma har alenetid for første gang på aldri så lenge. Formiddagskino, frisør, gå tur, sove, shoppe, cafe? Dette var litt deilig! Gled dere damer- vi skal tidsnok løpe rundt og amme, bysse & nattevåke......
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Bare frist du...helt greit...sitter her og teller morgninger til permisjonen. Når jeg først har kommet meg på jobb (er på jobb nå) så går det greit, men morgningene er pyton. Krangle med 3 åringen for å først få ham opp av senga for så å få på klær...kom 20 minutter for sent på jobb, godt min sjef har gitt meg flexitid i svangerskapet hehe Jeg gleder meg til permisjonen, men første dag i permisjonen er jeg redd går til handletur MED 3 åringen. Har 2 uker igjen å jobbe og ungen trenger vårsko....
Frk. Vable Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 JAA!! Jeg har siste dag på jobb idag, er også sykemeldt 50%, så er her bare halve dagen!! Det skal bli deilig å være alene hjemme noen timer, ja! Sende datteren i barnahagen og så bare sulle rundt. Har samboeren hjemme også, han jobber offshore og har fri nå, så er jo ikke helt alene, men likevel... Kanskje noen kafe-turer, ja?!? Har ikke vært på kafe på leeenge... sikkert 4 år, sist jeg var gravid.. hehe
Enliiitentil? Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Samme her:-) Når har du termin, HI? jeg har 3.april:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå