Gå til innhold

Første dag i permisjon i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrrlig!

To-åringen er i barnehage og mamma har alenetid for første gang på aldri så lenge. Formiddagskino, frisør, gå tur, sove, shoppe, cafe?

Dette var litt deilig! Gled dere damer- vi skal tidsnok løpe rundt og amme, bysse & nattevåke......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare frist du...helt greit...sitter her og teller morgninger til permisjonen.

Når jeg først har kommet meg på jobb (er på jobb nå) så går det greit, men morgningene er pyton. Krangle med 3 åringen for å først få ham opp av senga for så å få på klær...kom 20 minutter for sent på jobb, godt min sjef har gitt meg flexitid i svangerskapet hehe

Jeg gleder meg til permisjonen, men første dag i permisjonen er jeg redd går til handletur MED 3 åringen. Har 2 uker igjen å jobbe og ungen trenger vårsko....

Skrevet

JAA!! Jeg har siste dag på jobb idag, er også sykemeldt 50%, så er her bare halve dagen!!

Det skal bli deilig å være alene hjemme noen timer, ja!

Sende datteren i barnahagen og så bare sulle rundt. Har samboeren hjemme også, han jobber offshore og har fri nå, så er jo ikke helt alene, men likevel... Kanskje noen kafe-turer, ja?!? Har ikke vært på kafe på leeenge... sikkert 4 år, sist jeg var gravid.. hehe

Skrevet

Samme her:-) Når har du termin, HI? jeg har 3.april:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...