Gå til innhold

Flere som nå vandrer inn i UKE 35 ? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen starter uke 35 i dag, jeg er førstegangs og gleder meg mer og mer til nurket skal komme... kvir meg jo litt til fødsel og smertene jeg skal gjennom, men siden jeg ikke har prøvd før så vet jeg jo ikke hva jeg går til :o) Ellers har jeg såvidt nå begynt å få i hus babyklær i de minste str. Men har ikke stellekommode enda.... vognen er bestilt, men kommer ikke før i begynnelsen av april. Formen er ganske så grei, mne jeg har vært sykemeldt lenge 100 % på grunn av bekken. Flere som er i uke 35? Hadde jo vært litt artig å følge litt med på hverandre nå mot slutten :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,hei!jeg er uke 35+4,har oxo vært sykemeldt en god stund pga bekkenløsning og mye kynnere!!kjenner godt at det begynner å nærme seg nå,ja!har oxo handlet inn det meste til bebisen..til og med vasket klær og luftet saueskinn!strålende!

lykke til videre!!

Skrevet

Er 35+2 i dag, jobber fremdeles og teller arbeidsdager frem til permisjon.

Har det egentlig helt greit, litt tungt med mine +13kg. Korsryggen er ikke helt venn med meg, ei heller energien. Hadde kjempemye energi torsdag, fredag og lørdag og fikk gjort en hel del, men søndag begynte den å dale, og i går kveld var det helt pyton. Orket ikke løfte armene engang så jeg måtte bare legge meg.

Men med 36 dager igjen og ikke en eneste sykedag pga svangerskapet så har jeg ikke lov til å klage på noe!

Skrevet

Jeg har to terminer: 26.4 (mens termin) og 24.4.

Har en datter fra før, som blir syv nå i mai, så det er lenge siden sist jeg fødte. Har noe klær fra min første, og har bestilt vogn og bilsete. Men tar det veldig med ro. Ikke vasket noe eller lagt klart. Gleder meg til jeg skal gjøre det, men venter til det føles naturlig. Blir hyggelig å følge noen med termin rundt min.

Skrevet

Jeg går inn i uke 35 i dag =), er førstegangs. Her er alt klart, bare bilsetet som butikken ikke har fått inn enda. Også må jeg kjøpe ammeinnlegg. Ellers har jeg begynt å bli litt utolmodig, skulle gjerne vært med termin. Jeg er klar og alt er klar, hehe, men hun i magen er jo ikke helt klar enda da. Og det må jo hun være!!! Formen er super da, er fint å gå gravid syns jeg. Men merker at jeg har blitt tyngre.

Skrevet

Ja er 34+3 å gleder meg å masse, begynner å bli trangt i magen nå !!! Har ikke gruet meg noe til fødselen overhodet for det er jo første gang og som sagt man vet jo ikke hvordan det blir for akkurat deg;-)... vi holder på å flytte ,leiligheta er ikke klar før 1 april ,litt i seineste laget ,men hun får ikke kommer så lenge før;-P... Vogna kommer forhåpentligvis snart 3mnd ventetid!! hoff.. Åsså sykemeldt 100% en stund pga bekkenet.. Alt av barneutstyr er nesten på plass mangler bil da;-P... oj tenk snart så har vi de små sprellende på utsida og ikke innsida! gleder meg. innvollene begynner bli litt øm;-D

Skrevet

Da er vi like lant på vei FruLykkelig :o) Skal prøve følge med hvordan det går med deg, vi har jo mulighet å sende private meldinger også... :o) Jeg og begynner bli litt utålmodig, men har litt igjen enda før det er klart for nurket å komme ut så hun kan få holde seg fast en liten stund til hehe

Skrevet

Hei å hå, jeg er også i uke 35 nå er førstegangs... er 34+3 i dag... Alt er bare bra her bortset fra at jeg er blitt så forkjøla..:( Har ikke vært noe sykemelt eller noe til nå, går på skole og jobber litt ved siden av. Skolen har jeg tatt permisjon fra nå pga at de andre er i praksis.... Så nå er det bare å få handla inn de siste tinga.....:) skal arve vogn og bilsete + litt klær så litt usikker på når vi får det i hus.... begynner og bli utålmodig..:) Ellers så tror jeg vi har de "største" tinga i boks. Mangler litt småing, å en komode til klærne....

Skrevet

Hei:-)

Jeg er i uke 35+3. Har termin 21 april, men skal ta ks den 11 april. Har 4 barn fra før. Har også vært sykemeldt en god stund pga bekkenet. Skal bli godt når det endelig er over. Har vært litt tungt denne gangen, men verdt d likevel. Ønsker dere alle lykke til:-)

Enig med hoved innlegger: artig å følge hverandre her inne nå mot slutten.

Skrevet

35+1, gleder m til termin nå, har ei lita ei på 13 mnd fra før, er 33 år og skal føde på Ahus:)

Skrevet

jeg begynner på uke 35 på fredag:) Synes tiden plutselig har gått fort! Venter nr 3, og går oxo sykemeldt pga bekkenplager..Her hos oss er tingene mer eller mindre på plass. Ny vogn er bestilt og kommer i begynnelsen av april, ellers kommer vi vel på småting etter hvert som må kjøpes:) En extra lue her, en sparkebukse der osv..:))) Rart å tenke på at nurket kanskje kommer snart! (begge barna jeg har fra før er kommet før tiden)

Blir nok ikke så ALTFOR lenge til jeg begynner å tenke på hva jeg skal ha i bagen:))

Skrevet

Jeg er i uke 35+0, begynnerer virkelig å nærme seg. Jeg jobber fortsatt, men kjenner at det blir tyngre for hver dag, så det meste av dagen ellers blir tilbrakt på sofaen. Jeg er førstegangs så veldig spent på tiden fremover. Jenta mi ligger i seteleie så håper virkelig hun snur seg snart. .

Skrevet

Imorgen!! Så jeg melder meg inn her=) Så spennende at vi er så mange da, flere å dele opplevelsene med liksom...Tiden flyr jo avgårde og det er bare et tidsspørsmål om når vi endelig får hilse på nurkene våre!! Jeg hadde alldri trodd at tiden skulle gå så fort for 9 måneder siden, og det til tross for at jeg har vært sykemeldt med BL siden uke15!! Det vil jo si at jeg har hatt mer enn nok tid til å få ting i orden, så her mangler bare stellebord... Tror jeg;p Er jo 1. gangs, så det dukker sikkert opp litt her og litt der i etterkant...

Ønsker dere alle lykke til med innspurten=)

Noen som skal føde på Ullevål, forresten?

Skrevet

Jeg kommer også meg i klubben i morgen! Og jeg begynner å bli klar for å få ut denne lille krabaten som herjer med magen min hver dag!

HAr vært sykemeldt i det siste 100%, men jeg jobber fortsatt hjemmefra 3 dager i uken. - Masse å gjøre på denne tiden av året for oss.

Føler jeg har kontroll på innkjøpene, selv om mange ting gjenstår. - Har arvet en del ting fra min søster og fått en del fine ting fra foreldrene og svigers. - Regner med at jeg klarer å få resten på plass når det nærmer seg.

termin 28. april!

Skrevet

Så gøy å se at vi er såpass mange på omtrent samme stadie :o)

Jeg skal føde i bergen da, flere ?? ??

Da jeg ble gravid tenkte jeg at nå kommer tiden til å gå treeeegt for jeg var så glad.. men den har jo ikke stått stille, og det er jeg glad for.. syns den går fort nå og, men nå venter jeg mye mer da siden det nærmer seg med stormskritt. Glad jeg har en del å gjøre her så dagene går unna... barnerommet er snart klart, det er kjekt selv om det ikke kommer til å bli brukt enda da :o) Skal hente hjem vuggen i helgen, den er hos min far.. gøy gøy gøy

Klem til dere alle

Skrevet

*dytter denne tilbake på side 1*

Skrevet

UL termin 26.04 jeg også..egen termin 20.04 da. Formen er egentlig ganske bra. SM pga bekken og ganske mye kynnere, men bekkenet er mye bedre når jeg ikke jobber da! Vaska mye av klærne idag.og ordna kurven som lille nurk skal ligge i! Arti å ordne! Har vel det meste klart tror jeg....litt småtteri som må handles da. Spennende tider! Spent på fødselen, men satser på att det går bra! (Gjør jo som regel d!)

Skrevet

Strålende:

Ja det er vi, er fra Bergen jeg også, så artig =). Hvor ønsker du å føde da? Føden eller storken? Selv håper vi på storken.

Ja jeg også syns sv har gått fort! Men nå er jeg som sagt begynt å bli litt utolmodig. Ja jeg burde kanskje spart litt mer av forberedelsene jeg også, for når så mye står klart går det jo enda senere, heh. Vuggen vår står i stuen ;-). Begynt å pakke bagen har jeg også. Men bilsetet må vi få i hus da.

Men jeg skal heller prøve å nyte den siste mnd på aldri så lenge med barnefri, i stedet får å vente slik, hehe. Vi har jo ikke barn fra før, så jeg får nyte det å kunne sove :-). Men det er litt vanskelig da :-P.

Skrevet

Jeg er også i uke 35, har vært sykemeldt 100% i noen uker på grunn av bekken. Er veldig sliten for tida og har vanskelig for å få sove, jeg føler at vi begynner å få det litt travelt med det vi skal fikse før fødselen, særlig siden pappaen jobber masse og jeg ikke orker å gjøre særlig mye. Men vi gleder oss veldig, nå begynner det å gå opp for oss at vi skal få et BARN!

Skrevet

Har ternin 22 april og gleder meg enormt til nurket kommer.Har allerede hatt alt klart i mange måneder allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...