Gå til innhold

April: Uff i går klarte jeg det store.....

skorpion-75

Anbefalte innlegg

I går var det en typisk mandag morra her i huset.. Jeg skulle lage grøt til lille frøken her og kokte opp vann. Helte det opp i skålen og satte det på benken så det skulle bli kaldt... dumme meg satte den ikke langt nok inn og selvfølgelig fikk hun takk i den. Hun fikk kokende vann på armen sin. Jeg tar henne på armen og løper til badet for å få kjølet det ned. Og da klarer jeg å skli på gulvet(hadde ullsokker på), og lander rett på rumpa, og jeg med knekt halebein!!!!!! Fikk kjølet armen hennes ned og det gikk heldigvis kjempefint. Hadde så utrolig dårlig samvittighet i hele går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uæ!! Maks uflaks da! Merker Matilde plutselig er biltt endel høyere hun også, for nå må "farlige" ting laaaaaaangt inn på benken for å unngå at hun får tak i dem. Hvordan går det med dere i dag? Antar at du ikke er helt arbeidsfør i dag, eller? Fytti katta - ramle på rompa med knekt halebein? *grøsse*

"Venter" på et uhell her i gården også. Jeg har nemlig fått en datter som liker kaffe og te i en alder av 2 år. Samme om den er varm eller ikke! Går hardt utover kaffeselskapene her i gården. Lot henne smake en gang siden jeg tenkte som så (fytti så dumt av meg) at får hun smake på kaffen så vil hun sikkert ikke mase mer om å få siden det ikke akkurat er den diggeste smaken for de små. Men hun ba bare om mer hun *klaske neven i panna* Ja, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...