skorpion-75 Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 I går var det en typisk mandag morra her i huset.. Jeg skulle lage grøt til lille frøken her og kokte opp vann. Helte det opp i skålen og satte det på benken så det skulle bli kaldt... dumme meg satte den ikke langt nok inn og selvfølgelig fikk hun takk i den. Hun fikk kokende vann på armen sin. Jeg tar henne på armen og løper til badet for å få kjølet det ned. Og da klarer jeg å skli på gulvet(hadde ullsokker på), og lander rett på rumpa, og jeg med knekt halebein!!!!!! Fikk kjølet armen hennes ned og det gikk heldigvis kjempefint. Hadde så utrolig dårlig samvittighet i hele går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Uæ!! Maks uflaks da! Merker Matilde plutselig er biltt endel høyere hun også, for nå må "farlige" ting laaaaaaangt inn på benken for å unngå at hun får tak i dem. Hvordan går det med dere i dag? Antar at du ikke er helt arbeidsfør i dag, eller? Fytti katta - ramle på rompa med knekt halebein? *grøsse* "Venter" på et uhell her i gården også. Jeg har nemlig fått en datter som liker kaffe og te i en alder av 2 år. Samme om den er varm eller ikke! Går hardt utover kaffeselskapene her i gården. Lot henne smake en gang siden jeg tenkte som så (fytti så dumt av meg) at får hun smake på kaffen så vil hun sikkert ikke mase mer om å få siden det ikke akkurat er den diggeste smaken for de små. Men hun ba bare om mer hun *klaske neven i panna* Ja, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå