Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. mars 2007 #1 Del Skrevet 13. mars 2007 ja..da har jeg etter influensaen og det harde hosten klart å hoste på meg et brista ribbein,og gjett om det gjør vondt ja. Hver gang jeg hoster eller trekker pusten litt hardere enn normalt,så gjør det kjempevondt,og nyser jeg..ja,da tror jeg at jeg er på tur å dø for det gjør så vondt. Tar hvis ca 6uker før det er bra igjen,og jeg har termin om 6 uker...WÆÆ!! vil ikke ligge å føde med et brista ribbein,å hvertfall når jeg VET at man må puste hardere enn vanlig..huff.. Nei,har sagt til gubben at om jeg ikke blir frisk til mini kommer så skal jaggu han få lov å føde, og han sa det var helt i orden,han han bare kunne gjort det....så noen som vet hvordan man kan skifte kropp en stund,så rop ut,er kjempeinteressert jeg !! =) Eneste positviet oppi alt det her styret er,lillegutt har ikke blitt syk!!!! =) er jo utolig bare det,har litt hoste om kvelden/natta og morgen,men tror mer det er astmaen enn noe annet,vært bittelitt snørrete,men ikke slik som jeg var hehe =) Gleder meg til å være ferdig med svangerskapet nå ja.. Orker ikke gå opp på skolen idag,er kjempeglatt ute å bare de å gå i bhg var vondt nok,så sendete mail til læreren nå å sa ifra,så skal sitte hjemme å holde på med særemne,skal leveres neste torsdag "HJELP" har nesten ikke gjort noe som helst..nei..nå skal jeg begynne på det..b Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Uff da, det høres ikke noe godt ut altså!! Håper det blir bra til fødselen da. God bedring til deg og lykke til med særemne:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 13. mars 2007 #3 Del Skrevet 13. mars 2007 Å, jeg vet hvordan du har det. Må holde meg fast for å nyse... Osteopaten var ikke helt overbevist om at jeg ikke hadde et brista ribbein jeg også... Lykke til med særemnet! Hva skriver du om? Knip igjen, seks uker til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. mars 2007 #4 Del Skrevet 13. mars 2007 Au, det er vondt det!!! Spydde på meg brustent ribbein 2 (!!) ganger da jeg gikk med Matilde. Dvs da den første bristen begynte å gjøre mindre vondt, så gikk det pokker meg opp igjen. Fytte rakkern! Kan ikke akkurat si at jeg misunner deg, nei. Og å føde med det? Jaiks - får nesten håpe du går over tiden denne gangen ;o) Men det ordner seg. Ikke like vondt i 6 uker heldigvis. Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 13. mars 2007 ja,jeg skal snakke med gynekologen om dette neste uke,skal på UL da,og skal si spørre han hvordan det går å føde med et brista ribbein..går jo sikkert ann,men...off...ser før meg at det gjør mer vondt enn nødvendig ja. Expat,jeg skriver om moderne språkutvikling,har mest om slang og bruk av det,og sj og kj.lyden, så har nok å gjøre..men er jo selvflgelig mer fristende å sitter her å bable enn å skrive noe..hehe =) Nei,må nok ta meg i nakken å hive meg over dette ja..er stor nok bare det å skal skrive et særemne som attpåtil gjelder så å si hele karakteren i faget..huff.. Nei,må gå å ta ett par paracet,hodepine samt vondt i ribbeine er ingen god kombinasjon,hadde det pokkers ribbeine bare knektes istedefor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 13. mars 2007 #6 Del Skrevet 13. mars 2007 Huffda, hørtes ikke godt ut!! Ønsker deg god bedring og håper det gror fort! ;o) Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 15. mars 2007 #7 Del Skrevet 15. mars 2007 Å fy a meg da. Det hørtes ikke godt ut altså....Du får prøve å nyse minst mulig....STAKKARS...Alt vi gravide må gjennom. Håper ikke babisen har tenkt å komme så veldig mye før tiden...krysser fingrene... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 15. mars 2007 Har faktis akkurat snakket med føden om dette,siden jordmoren min er sykemld og fins ikke noen andre jordmødre i kommunen bortsett fra føden,snakket med ei hyggelig jordmorstudent,og skulle gå bare godt å føde med brista ribbein,kom nok til å gjøre kjempevondt,men skulle få smertestillende mot det,hvis jeg trengte da,men med tanke på pressing og pusting kom det til å gjøre vondt ja..men håper jo alt er i orden til termin =) Følte meg litt dum da jeg ringte,men hun sa at hadde hun vært i samme situasjon så hadde nok hun også ringt å spurt,så følte meg ikke så dum da nei =) Men nå skal bare mini vokse så kan den komme når den vil for min del,er i uke 34 idag,så om en uke slipper jeg å dra til et annet sykehuse om den kommer da =) så fremst alt er i sjønneste orden da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 16. mars 2007 #9 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har funnet noe som hjelper! Og helt lov å ta for deg også! Homeopatisk middel "Arnica D30", fem kuler under tunga tre ganger om dagen. Bestill på apoteket hvis de ikke har allerede. Tar også alle blåflekkene mine... (det var egentlig derfor jeg tok dem...men hjelper på de forslåtte knoklene mine også visst!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå