Gå til innhold

Hvordan har dere det da ??

Anbefalte innlegg

Jeg var 12 uker igår...Har liksom sånn mellommage som ikke er en gravidmage, men ser mer ut som om jeghar spist litt for mye middag....sånn at buksene strammer...,men mammabuksene er for store, og det er mest behagelig å gå med myke, mindre pene strikkbukser....best å holde seg hjemme mest mulig.

Og jeg er usannsynlig trøtt, og så har jeg begynt å blø neseblod...bare plutselig så renner det ut blod... Blir veldig lett rørt til tårer også...her om dagen hadde 4-åringen gjemt blnøklene....lette og lette....da jeg til slutt fant dem innerst under dvd-spilleren så bare begynte jeg å gråte...snufs, jaa for det var jo kjempetrist.!!

Hvordan har dere det da !?!???!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8602840-hvordan-har-dere-det-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da....ikke greit å være gravid bestandig =) jeg er ikke sånn følsom denne gangen heller....eneste gravid symptome jeg har er at jeg fortsatt spyr :(

er også trøtt og sliten....og det er ikke mye tid til avslappning på en dag....i allefall ikke med en 8 mnds liten gut som er høyt og lavt :) nye artige er å tømme oppvaskmaskinen mens jeg fyller i =)

Er i slaget, har endelig overskudd på dagen og føler ikke lengre at jeg kan sovne hvert øyeblikk:)..men sånn er jeg på kvelden-zzz! Min eneste plage nå er vondt i bekkenet, må begynne med noe behandling nå for å holde det i sjakk. Sjefen er syk i dag så jeg sitter bare og koser meg på nettet i dag-stille på jobb jo!:D

Jeg har det supert!!

Jeg har sett babyen sprelle på UL, jeg har hørt hjerte banke hos jordmoren.. trettheten er i ferd med å forsvinne og SOLA SKINNER!!

ja,ja.. spør meg i morgen.. Da er sikkert alt helt bånn.. hehe... humøret svinger sammen med hormonene.. heldigvis svinger det bare mindre og mindre,,

Har det kjempefint!!

Er meg selv lik -ikke kvalm, hodepine eller tissetrengt på natten! :)

..det eneste som bekymrer meg nå er.. 'Er jeg virkelig gravid?!'

Etter å ha sett alle DE flotte magene på hjemmesida vår,

så ser jeg jo at kulen min bare ser innbildt ut! :P

..går hele tiden og leter etter tegn som bekrefter at jeg

fremdeles er gravid.. -det er vel dagenes 'bekymring'..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...