Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ny her, er igang med 1pp. Har en sønn på 1,5år og håper

snart på en liten spire til. Håper å bli kjent med noen av dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg:=)

er også ny her,selv om jeg har prøvd en stund;=)

Skrevet

velkommen begge 2=)

Skrevet

VELKOMMEN VELKOMMEN!

Er selv i 2 pp og venter på å få positiv test i morgen tidlig...Hvor i pp er du dere da?? Før eller etter IKM???

Skrevet

Velkommen muppi og netti82!

Selv er jeg bare i 2.pp, men er allerede helt hekta på BIM. Jeg har truffet veldig mange hyggelige mennesker her inne, fått mange gode svar og lært mye.

Tror dere kommer til å trives her. Håper dere ikke blir her for lenge da :o)

Lykke til begge!!!

Skrevet

Velkommen, velkommen. Er ganske ny her jeg også. Er i 2 pp nå å allerede kjempe hekta på BIM. må inn iallefall en gang om dagen:)

Skrevet

velkommen. veldig hyggelig å ha et sted som man kan spørre å svare litt. noen dager bare leser jeg og andre føler jeg at jeg skal ha noe å si på vært inlegg hehe.håpe oppholdet ikke blir så lenge. spennende men også frustrerende med pp etter pp

Skrevet

Hei hei alle sammen, kjempe koseligt å se at så mangen ønsker meg velkommen. Jeg er før IKM for dere som lurer, men skal ha tr sånn ca om en uke, blir spennende...

Har blitt litt hekta på denne siden...

Lykke til dere som skal teste snart, håper på posetivt svar.

Skrevet

Hei, jegg er oså ny her, logget inn fo første gang i dag, ellers så har jeg bare sett litt på siden..

Lykke til :)

Skrevet

Hei, og velkommen til alle nye!

Netti82: har du vært inne på andre forum tidligere? syns liksom å huske nicket ditt, men er ikke helt sikker...

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Jeg registrerte meg i dag. Hva står pp for? Jeg er helt grønn, skjønner ikke disse forkortelsene.. :)

Skrevet

Velkommen alle 4 nye! =o) Jeg er i min 6 pp denne runden, og haaper paa spire naa i mars. Et barn fra foer, paa 2,5 aar. Klar som et egg her.

Skrevet

Hei Erisa, nei har bare vært her på dette forumet...

Skrevet

Hei Elisabeh1977. pp står for prøveperiode, du kan finne de forskjellige

forkortelsene på BIM sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...