Gå til innhold

gravid etter blødning??

Anbefalte innlegg

kan jeg fortsatt være gravid selv om jeg blødde i 2 dager noe som så ut som "normal" mens?

har fortsatt vondt i korsryggen(hadde det før jeg begynte å blø)

vondt i tennene,kvalm å mye luft.

testet positivt på tirsdag,begynte å blø torsdag,ferdig fredag kveld...

muppi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8602345-gravid-etter-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Det er så vanskelig å svare på dette for oss; for noen går det bra med blødning under graviditet, for andre betyr det en abort. Eneste måtene å finne ut er enten å vente og se, eller å gå til legen. Fortell at du er bekymret og lurer på om du kan få se med ultralyd. Da må du sannsynligvis henvises til gynekolog.

Håper det beste for deg!

Hei:)

Jeg har desverre ikke noen erfaring med dette, men mange har en mensliknende blødning rundt da de skulle ha hatt TR, uten at det er noe farlig.

Her er en link der det står om blødninger i svangerskapet:

http://www.babyverden.no/templates/Article____10894.aspx

Og på baby.no står det: "Ca 1/3 av fødende kvinner har hatt blødning tidlig i svangerskapet. Ofte lar det seg ikke gjøre å påvise årsaken til blødningen, men i de 3 første måneder er det vanlig at den kommer på tiden for forventet menstruasjon. Denne blødningen betyr intet. Men dersom du i tillegg får takvise smerter nederst i magen, er dette et helt annet problem og tegn på at du holder på å abortere."

Håper dette hjalp litt, og at du fortsatt er gravid. Krysser fingrene for deg. Masse lykke til!

Bare hyggelig=)

Bra du klarer å ha en så positiv holdning. Jeg har tro på at du fortsatt er gravid, og krysser alt jeg har for deg. Du kan jo ta en tur til legen og få sjekka om hcg-nivået stiger, så får du vite sikkert hvordan ting ligger an. Hold oss oppdatert. Masse lykke til igjen!

Annonse

Ok. Men da kan det jo godt hende at alt er i orden. Ikke ta sorgene på forskudd i alle fall!

Men å ta graviditetstest kan lure deg, for det kan være hCG selv med et dødt foster. Så gå heller til legen hvis du ikke får ro i sjela!

Håper alt er i orden, da! Det hadde jo vært kjempefint!

God natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...