Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner to kamerater som heter Bjørn og Sverre, så for meg ser det rart ut.

Skrevet

Minner om Desverre..

Skrevet

Fint navn, ikke noe dessverre med det.

Skrevet

He, he - mannen til venninnen min heter Sverre - alle guttene kalte ham Desverre da han "stjal" venninnen min - men det var jo mest festlig da. For øvrig liker jeg ikke navnet Sverre, men synes Bjørn et flott!

Skrevet

Liker ingen av navna-iallfall ikke sammen

Skrevet

To fine navn! Jeg liker de best hver for seg, men Bjørn Sverre er egentlig ikke så verst : )

Skrevet

Hehe - Bjørn Sverre var navnet på isbjørnskinnet i en skikkelig morsom reklame for Flaxlodd for noen år siden (men sikkert ingen andre som husker det). Jeg hadde begynt å flire hvis jeg hilste på en som heter det i virkeligheten :P

Skrevet

Broren min heter det. Han var 6 år da den reklamen gikk. Han kom hjem fra skolen og gråt fordi de ertet ham med den reklamen.'

Men fint navn egentlig da eller?

Skrevet

bjørn er kjempe-stygt, sverre er stygt - sammen blir de virkelig stygge.

Skrevet

Sverre liker jeg kjempe godt!

Hadde tenkt at dersom jeg fikk en gutt til skulle han hete Sverre. Men så har jeg allerede en Magnus, og så tok kronprinsparet begge navnene, og da ble det liksom litt dumt. Spesiellt siden jeg er veldig opptatt av kongelige..... Virker liksom litt hermete og fjortis da.

Bjørn synes jeg også er et tøft navn.

Litt usikker på kombinasjonen imidlertid... Ble noe litt gammelmodig over det. Og ikke på den kule måten. Litt 50 år gammel mann med tøfler.Hmmm. Ikke mye hjelp i dette innlegget ser jeg.

Skrevet

Liker navnet jeg. Det kan jo bli opp til barnet selv senere om det vil gå for bare Bjørn eller begge navnene. De fleste med dobbeltnavn bruker jo bare det ene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...