Gå til innhold

Hei Bobby


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Var på åpen veietime i dag, og Erik veier 8370g! Tror jeg var nærmere et år før jeg hadde samme vekt selv.

 

Har du vært på kontroll med Andre nå?

 

Mamma bare ler av hele greia, lille meg og store babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var mye! Han er jo en skikkelig godklump, da :-) Har ikke veid Andre, dessverre, så vet ikke hvor mye han veier nå, men tror nok ikke det er fullt så mye som Erik. Skal på 3-mnd kontroll neste uke, blir spennende å se.

 

Er jo bare bra at han legger på seg, du har i alle fall nok melk til han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en skikkelig klump! Andre er nok ikke langt unna han heller da, han er iallefall like lang.

 

Du er nok spent på 3-mnd kontrollen:-) Blir spennende å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte bare innom helsestasjonen i dag og veie jeg også... Var på barseltreff og gikk forbi på vei hjem. Andre var "bare" 7,3 kg, men det er jo bra det også. Målte ikke hvor lang han var, da, så det får vi se på 3-mnd kontrollen. Blir spennende. Men gruer meg litt til vaksinene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..."bare" ja:-) Det er ei solid vekt det! Målte ikke lengde jeg heller, venter til kontrollen. Tror de er like lange, så sånn ut!

 

Gruer meg litt til vaksinen jeg også, men det må vel gå:-)

 

Er det forresten satt opp noe nytt treff? Kan jo sjekke selv da, hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert helt greit med vaksinen. Må bare være forberedt på litt skriking. Er jo bare noe man må gjennom.

 

Er satt opp nytt treff på torsdag på jordbærpikene på solsiden. Håper du har muligheten til å komme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...