Gå til innhold

JM i dag, ikke så veldig bra.....

Anbefalte innlegg

En gledens dag, ble litt snudd på hode kan man si. Min første dag i 3. trimester. Hadde time hos JM i dag. Jeg gleder meg alltid til det, litt sånn kos syntes jeg. Men uff... først fant hun ikke hjertelyd, men det var bare fordi han var totalt villmann inni der, så det var igrunn greit. Så reagerer hun litt på at jeg er stor nå, slapp og har en far med diabetes. Så jeg må ta glukosebelastning til fredag for å utelukke (eller bekrefte) diabetes. Hjelpes meg, fikk sjokk jeg! Har roet meg litt nå. Har skaffet meg litt info fra nettet, men alikevel. Skal ikke ta sorgene på forskudd for det kan være at det ikke er noe galt med blodsukkeret. Men "tenk om da"?!! Får veldig sånn tanker om det er min feil. Har jeg spist SÅ usunt, og beveget meg SÅ lite, at jeg i så fall har klart og påføre meg og bebisen det her?? Uff. Jeg håper det ikke er noe....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8601475-jm-i-dag-ikke-s%C3%A5-veldig-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da =( Skjønner jo at du blir både redd og engselig, men det er nok ikke noe skal du se =)

Så kan vi jo kanskje bli flinke til å ta noen gåturer sammen etterhvert da =) Hadde nok trengt å få bevega på meg litt jeg også =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...