Gå til innhold

ER JEG HYSTERISK???


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Håper mange av dere vil svare på dette.

 

Jeg er 5+ 6 og egentlig i fin form. Jeg har vonde pupper (virkelig vonde) og mistet lyst på sjokolade og søtt ellers og ble litt kvalm i dag for første gang. Men jeg tørr ikke håpe eller glede meg for mye. Jeg er livredd at jeg kommer til å miste, har egentlig innbilt meg at jeg kommer til å få SA (veldig dumt). Dette er første gang jeg er gravid og har aldri vært gravid før.

Forrige uke hadde jeg veldig mye vondt i nederste del av magen og det har gitt seg, nå stikker det bare når jeg nyser eller hoster.

 

Jeg har ikke hatt noe blødninger kun mye utflod og har tatt mange mange tester. Bare tre digitale viste meg gravid så jeg er vel det, men begynner å tvile av en eller annen grunn. Nå tok jeg en EL test og den ble sterkt sterkt positivt (hadde ikke flere gr tester). Jeg har mange symptomer og mange tester som beviste meg at jeg er gravid men av en eller annen grunn blir jeg usikker og redd. Gleder meg til jeg skal til legen 28 mars.

 

Er det flere enn meg som er usikkre og redde??? Dette pleier ikke å være meg. Når det ikke er rare hormoner i kroppen min er jeg evig opptimist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trormange her føler det likedan :-) Så du er ikke hysterisk. Jeg tar alt som et tegn på at det ikke går bra jeg da...men så langt har det gått bra¨. Jeg er 5+4 idag og så langt på vei har jeg ikke kommet meg før.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Jeg blir redd at puppene mine er mer vonde en periode på dagen enn andre. Nå f.eks. etter dusj er de ikke så vonde og jeg er redd.

 

Uff dette kan ikke være bra heller. men det er noe sterkere enn meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var kjempe nervøs å stresset pga dette. jeg mistet i januar, men ble gravid igjen med en gang, nå tar jeg det helt med ro, øser meg ikke opp, er jo bare i uke 9....

ikke tenk for mye på det, er ikke bra å stresse heller. . jeg har slitt med mye utflod selv også nå, så dette er ett sikkert tegn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge puppene er vonde i løpet av dagen, tror jeg nok du ikke trenger å bekymre deg. Hormoner skilles ut i porsjoner i løpet av dagen, slik at nivåene varierer gjennom døgnet, og da vil vel også ømheten variere. I tillegg blir vel puppene vondere når de er kalde, så etter en varm dusj vil de være mindre vonde.

 

Jeg hadde en SA for noen uker siden, og da hadde puppene sluttet helt å gjøre vondt, de var plutselig bare helt vanlige og ikke ømme i det hele tatt.

Syns det høres ut som at du har et helt normalt og friskt svangerskap, men det er naturlig at du er bekymret likevel; du har jo aldri gjort dette før, og dermed vil du vel alltid lure på om ting er som de skal være!

 

Håper at alt går fint med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA JEG ER NOK HYSTERISK :))))

 

Nå på jobben kjøpte jeg en gr test for å roe meg ned på at jeg fortsatt er gravid og den ble positivt før jeg fikk tisset på den (sorry detaljer)

 

Nå skal jeg ta det med ro og prøve å ikke stresse og tenke at dette går så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

isåfall er jeg hysterisk også;)

har ingen symptomer, og føler meg ikke gravid...men testene lyser jo GRAVID i mot meg. snodig dette her. jeg tror nok jeg er den personen som blir litt stressa av og lese om alle som mister og har problemer her inne, men må prøve og la være!

skal bestille meg tidlig UL jeg da, are for og roemeg litt ned... så er det noen som er hysteriske må det vel være meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe tror nok vi er flere :) mannen min vil ikke at jeg skal bestille tidlig UL han er redd de kan ødelegge noe unødvendig.

 

Jeg tror nok jeg blir rolig først etter at jeg har vært hos legen om to uker.

 

I dag avbetilte jeg timen hos tannlegen (skulle dit i morgen) og han sa at jeg burde komme mellom 3-6 måned graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

Jeg er superhysterisk:)

Jeg er ikke redd for å miste, og det klaffe på 1. pp.

MEN jeg mangler vaksine mot røde hunder, og tenker 24 timer i døgnet på at jeg skal få det og må ta abort i uke 12:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...