Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....du glemmer at du ikke kan skvise deg ut av bilen når den står altfor nærme bilen ved siden av (helst etter masse ratting og styring for å komme inn på akkurat denne eneste ledige parkeringsplassen)...

....du ikke lenger klarer å drikke vann av badekrana etter tannpussen (*magen over eller under vask-kanten?!går ikke uansett*)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....pennen du nettopp hadde i hånden er søkk borte, og du ikke finner den før du reiser deg og innser at den lå kilt innimellom magen og puppene!

Skrevet

det ikke lenger er noe poeng i å gå på badevekta da magen står i veien for at du skal klare å se tallene på vekta. (Hihi, har ikke så veldig lyst å se tallene heller)

Skrevet

.. når du trekker deg lengst bak i busskøen i håp om at dama med barnevogn foran ikke spør deg om hjelp.. (til tross for at vi er de som trenger den slags hjelp snart..)

.. når du helst vil ha 2 busseter for deg selv.

Skrevet

... du bruker over to timer, inkludert sovepause, på å få vaska over den arva barnesenga!

Skrevet

....du må ha xxl i håndkler for å klare å få det rundt kroppen...

Skrevet

...det er lettere å bruke magen som bord enn spisebordet...;p

Skrevet

du bruker et kvarter på å komme deg opp fra sofaen...

du ikke rekker å ta telefonen hvis den ikke ligger innen rekkevidde...

Skrevet

... du sitter ved middagsbordet og ser at tallerkenen er tom, men blir plutselig sulten igjen før du kommer deg til stua:)

Skrevet

Hurra for magehumor! Mer av det!

Skrevet

Som jeg husker jeg leste på forrige "du vet du er stor når.." tråd:

-Når du fordi du ikke rekker ned, heller såpe ned på foten og gnir føttene mot hverandre for å få de reine...

-Når du mister en tier på gulvet/bakken og tenker at "ja, ja, en tier kan jeg vel alltids avse..." for å slippe å bøye deg ned

Skrevet

haha morro. kommer ikke på noe jeg da ...(selvfølgelig..)

Skrevet

...når ingen tiltaler deg ved navn lenger, men sier kula eller tjukka.

Skrevet

... du må planlegge ruta over parkeringsplassen og se ann hvilke biler du faktisk kan klare å komme deg mellom uten å bli stående kilt fast.

... det å gå i hurtig tempo er historie... du ser bussen komme, men kan ikke løpe og tenker for deg selv at "jaja... da får jeg vente et kvarter på neste..."

Skrevet

du konstant går med flekker på genseren/magen...

Skrevet

...du etter en gynekologisk undersøkelse må rope tilbake legen, som har gått ut etter å ha bedt deg om å sette deg opp og kle på deg igjen,fordi du umulig klarer å komme deg opp i sittende stilling og ligger der halvnaken og hjelpesløs.

...du skjønner hvorfor Darwin mente vi var i slekt med apene. Føtter er utrolig praktiske til å plukke opp ting med...

Skrevet

...når du er smalere rett forfra enn fra siden og dette først går opp for deg i det du snur deg sidelengst for å smyge deg forbi to biler som er parkert tett sammen og du blir stående bom fast og noe rødmende under andres latter må gå hele veien rundt i stede ;-)

Skrevet

...du sitter 1 meter fra middagsbordet...

Skrevet

du vet du er stor når kjæresten din kommer for å gi deg en klem, men rekker ikke rundt....ihihi

Skrevet

legen lurer på om du bærer på 2 eller 3 unger ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...