Gå til innhold

Når i Juli føder dere på SØF???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-) Jeg har menstermin 25.7 og ul termin 29.7. Blir spennende å se da...Førstegangs her, så skal ikke legge skjul på at det er litt nerver og mye spenning involvert;-) Håper vi alle får en positiv erfaring og god opplevelse av å føde på SØF:-)

Da er det jo flere som har termin rundt meg;) Så moro!! Gleder meg masse, og de virker veldig koselige de jeg har snakket med på SØF og jeg har hørt mye positivt fra venninner som har født der.

Er også førstegangsfødende...

Annonse

hehe dette kan bli moro :) hørt at det blir rene "babybooom" i julimåned hehe :) Selv hadde jeg termin 25 juli før ul, den blev forandret til 27 juli, så får vi se :) Kan jo ha rene "barnutenformagen treff" på barseln da hehe:) Jeg er andregangsfødende, og fødde gutten min for litt over 4 år siden, da hadde jeg en utrolig fin jordmor :) Nå har det jo blitt skikkelig med forandringer der og da, så det ska bli spennende å se! Lykke til allesammen, kanskje en kopp kaffe etter fødselen, hehe neida bare tuller :)

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har termin 6.juli og skal visst få en jente til:)

Fødte to dager før termin sist og har et håp om at dette kan skje igjen...

Skal si fra her inne når jeg merker at tiden er inne, så kan vi kanskje slå av en prat hvis det skulle være fler av oss samtidig;) Hvis jeg rekker da!! Hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...