Gå til innhold

Sååå treg internett-linje!


-carina-

Anbefalte innlegg

Er på besøk hos mamma nå, og linja her er sååå treg! Egentlig burde jeg jo da droppe hele dibbinga, for jeg irriterer meg så mye over denne trege linja at det neppe kan være godt for blodtrykket! Men jeg klarer liksom ikke å holde meg unna... Tror ikke det er linja som er treg, men PC'en som er gammel. Vi må nok skaffe mamma en nyere maskin dersom jeg skal fortsette å besøke henne, tror jeg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor tregt går det da? Vi har brebånd, men det funker heller dårlig vil jeg si. Ca 70 kb Fordelen er at det går fint ann å lese avisa mens man venter på at sidene skal åpnes:-) Vi har IP telefoni også, men det virker jo ikke på den hastigheten, så vi må bruke mobil. Sånn har vi hatt det siden påske i fjor.

 

Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor sakte det går her engang, jeg... Men det tar

ca 1 1/2 minutt å laste opp klubbsidene. Og det synes jeg er sakte!!

 

Men jeg er hos mamma nå, hun er jo strålende fornøyd fordi hun har internett, hun. Er pensjonist og har god tid, så hun synes ikke det går sakte. Det er jo hun som bor her og bruker den i det daglige, så da er det jo godt at hun er fornøyd i alle fall...

 

Mamma har fått PC av mannen min. Han hadde en gammel en på jobben som hun har "arvet". Men den forrige var VIRKELIG sakte, så det er nå en stor forbedring... Vi får nå se, kanskje mannen min kan få tak i en PC som er ett hakk nyere snart! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har å hatt tregt nett, men vi fant ut at naboen har brukt deg og så da er jo det grunnen. nå har vi pass ord og nå går det fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...