M&MH Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 hmm...lurer jeg også på! Men finnes det kortermet pysj da?? isåfall ville jeg hatt det istedet! Sikkert varmt for babyen!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 kan være greit å bruke pysj.. tror ikke det finnes kortermet pysj. men noen velger å bruke body istede. men det kan bli litt kaldt. men er det trope sommer holder det selvfølgelig med en body.. bare pass på å ikke ha for tykk dyne. finnes vel sikker litt tynne bukser man kan bruke sammen med en kortermet body eventuellt
PrinsessaPåErta Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 Akkurat det jeg tenkte også! Noen som veit?
Nenya^juni2010 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 var på cubus i dag, og det solgte de bodyer og sånne tynne bukser med samme mønster.. innbiller meg at det kanskje var til soving:)
mybabyboy Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 jeg har kjøpt pysj uten armer på hennes og mauritz...
*Mustang Sally* Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 kort armet og kortbeinet hehe pysj finnes jo. Hm har mye av det når varmen kommer. Er jo varmt for en liten baby om sommeren og. Skal ikke bli for varme heller vettu.
minime<3 in belly Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er førstegangs selv, men jeg tror faktisk at jeg kommer til å bruke body i stede, med tanke på varmen.... Vi har nemlig en veldig varm leilighet og vil ikke at baby`n skal sove dårlig fordi det er varmt.... Så jeg tror jeg kommer til å bruke body den første perioden. for å holde bleie på plass... hehe
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 ja men tanke på varmen så blir det ikke mye brukt....vi brukte kunn body på isaac i fjor sommer....de ligger jo med dyne`\pledd også...husk at det er varm for dem...når det er v armt for oss....folk har en tendens til å pakke for mye på ungene =)
Snart 3 barns-mor? Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Det er vell sånn me berre må prøve oss frem med,med ville gått for ullbody siden de regulerer varmen og evt.ei pysjamasbukse.Men det beste er nåkk å kjenne hvor varm babyen er etterhvert,så lærer vi..Er jo også veldig forskjellig fra baby til baby hvor mye klær de må ha for å ikke fryse..
preggymama_fødeklar Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Tror jeg ville valgt både kortermet og langermet, det er både varme og kalde sommernetter og hvis det er kaldt klarer ikke babyen å regulere noe særlig varme selv. Jeg brukte mye lange pysjer på Emma når hun var liten, hun ble født i mai.
janne** Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 jeg tror også at alle må prøve seg frem ) jeg bor på vestlandet og her er det like ofte regn og ti grader som sol og litt varme om sommeren og den råe, fuktige luften er ikke så god for en liten baby. Barnet skal jo sove på samme rom som oss og vi sover som regel med vinduet åpent hvis det ikke blåser for mye og da tror jeg at en god pysj kan bli greit og så kan vi regulere mellom teppe og dyne på varme og kalde netter, men jeg vet jo ikke før vi er i situasjonen. Ull er jo fantastisk til å regulere tempratur og blir ikke klamt ved fuktighet....tja vi får se hva som skjer )
julaugmamma Skrevet 13. mars 2007 #13 Skrevet 13. mars 2007 jeg fikk i juli sist, og da var det noen fine varme uker rett etter (ikke fullt så pent vær, rett før :-) ) Da valgte jeg langermet pysjamas, men kutta ut body og sokker. Da kjentes hun passelig varm ut, og sov godt. Hadde heller ikke lue på, selv om noen sa at det burde man...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. mars 2007 #14 Skrevet 13. mars 2007 Om dere ikke finner kortermet pysj kan dere bruke body med kort erm og evt en strømpebukse..
VinterSol+2 Skrevet 13. mars 2007 #15 Skrevet 13. mars 2007 bruke helseteppe i stedenfor dyne om det blir for varmt? Husk at baby har problemer med å regulerer kroppstemperaturen selv, og overoppheting er jo en av grunnene til krybbedød.. så jeg kommer nok til å se an været hver dag i forhold til å evnt bruke body..
sebbe Skrevet 13. mars 2007 #16 Skrevet 13. mars 2007 Ville brukt kortermet pysj. Det brukte jeg på poden min da han var baby. Mener og huske at jeg kjøpte det på hennes &mauritz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå