Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Min lille engel kom til verden for ca 2 uker siden, hele fødselen startet med den berømte slimproppen:) Jeg gikk 4 dager over termin og holdt på å bli gal. Hørte så mye om denne slimproppen men forstod det aldri. . Men så skjedde det: Det var på morningen den 28.januar, jeg våknet kl 08 og prøvde å kjenne etter tegn til fødsel eller noe som kunne gi meg håp..men nei da.. .. ingen tegn.. ikke en gang en kynner. Ble rett og slett ganske deppa, det skjedde liksom ikke noe.. Jeg hadde sovet så godt hele natta..igjen! Stod opp og lagde frokost, og en time senere gikk jeg på do. fikk litt løs mage og litt mageknipe når jeg presset. men det var liksom ikke det den smerte som minnet om kynner eller ri.., da jeg tørket meg fikk jeg litt blod på papiret men det var så lite at jeg ikke tenkte over det. Så begynte jeg å rydde huset, 15 min senere fikk jeg plutselig en ri.. kunne nesten ikke tro det. (dere lurer nok på hvordan jeg kunne vite at det var en ri:)? tro meg, når riene starter så vet dere at det er en ri:). smerten til en ri sitter nederst i livmoren.) Og da måtte jeg på do igjen, og når jeg tørket meg fikk jeg masse GELE LIGNENDE SLIM MED BLOD I!ENDELIG!!!det var slimproppen:) Deretter kom riene med 10 min mellomrom og 5 timer senere lå jeg med babyen min i armene mine:) Så jenter, dere som går og venter, og dere som sjekker utfloden etter hver do besøk, ikke se ette slim men heller slim med blod i. får dere mye utflod er det tegn på at livmorhalsen modner seg og dere er et skritt nærmere fødselen. PS, sex hjelper! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8601003-historien-om-slimproppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudiz Skrevet 13. mars 2007 #2 Del Skrevet 13. mars 2007 Gratulerer:) ÅÅ! eg også vill!! er lei nå...har termin 26.mars men håper gullett mitt kommer før;P men ingen tegn til noe fødsel enda. selv om eg harr trodd det, og går å kjenner etter HELE tiden!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8601003-historien-om-slimproppen/#findComment-8607350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå