♥Tiny Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Her går det i "vavavava", "mamammama", "babababa" og "(h)eeei" Og MASSE pludring og godlyder. Herlig i denne alderen da *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 Her er det bare "babababa"... Så Sten og jeg "sloss" om å lære ham mamma og pappa... Si mamma! Nei, si pappa! Nei, mamma! Nei, hør nå Karsten: "Pappaaa" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Sier baba (pappa), ,mamma, se og hei. Men, det er ingenting som kommer til riktig tid da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Del Skrevet 12. mars 2007 sier pappa, mamma, hade og hei. Men det kommer heller ikke til riktig tid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #5 Del Skrevet 12. mars 2007 Begynnte og si mamamama for 1 uke siden, ikke noe som varmer mamma hjerte mer. Sier også papapap da, og lalala, dadad, tatatat, bababab.. Ellers masse andre godlyder her også.. Er jo så gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Mamma** Skrevet 12. mars 2007 #6 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvorfor anonymerer pc meg alltid??? Var ikke meningen nå heller, men må man alltid hake den av?? Trodde man måtte trykke for og bli anonym jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 13. mars 2007 #7 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, selv om jeg har prenta inn at det heter "bikkje", sier hun vavvav - hun elsker hunder og "voff-voff!" Mamma sier hun også! Også sier hun alltid det samme når hun er trøtt, når hun er sulten, når hun vil løftes opp. Det er helt uforståelig babling, men jeg er fryktelig nysgjerrig på hva det er hun egentlig uttrykker siden hun sier det samme hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vildes Mamma Skrevet 13. mars 2007 #8 Del Skrevet 13. mars 2007 Sier mama og baba er også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen te Amalie Skrevet 13. mars 2007 #9 Del Skrevet 13. mars 2007 her i gården går det i mamma, pappa, dadada, nam nam, oj oj....moro når hu begynn å "prate"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 13. mars 2007 #10 Del Skrevet 13. mars 2007 her oss oss prates det jevnt hele dagen. mamma, pappa, nam nam, mat, ojjjjjj. er så mye som kommer ut av den munnen. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 13. mars 2007 #11 Del Skrevet 13. mars 2007 her er det bare gakk-gakk-gakk og blablabla :-) Vil verken si mamma,pappa eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå