Gå til innhold

Sier deres små noen ord enda?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Her går det i "vavavava", "mamammama", "babababa" og "(h)eeei" Og MASSE pludring og godlyder. Herlig i denne alderen da *smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det bare "babababa"...

Så Sten og jeg "sloss" om å lære ham mamma og pappa... Si mamma! Nei, si pappa! Nei, mamma! Nei, hør nå Karsten: "Pappaaa" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnte og si mamamama for 1 uke siden, ikke noe som varmer mamma hjerte mer. :)

Sier også papapap da, og lalala, dadad, tatatat, bababab.. Ellers masse andre godlyder her også.. :)

Er jo så gode.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor anonymerer pc meg alltid???

Var ikke meningen nå heller, men må man alltid hake den av??

Trodde man måtte trykke for og bli anonym jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selv om jeg har prenta inn at det heter "bikkje", sier hun vavvav - hun elsker hunder og "voff-voff!"

 

Mamma sier hun også! :)

 

Også sier hun alltid det samme når hun er trøtt, når hun er sulten, når hun vil løftes opp. Det er helt uforståelig babling, men jeg er fryktelig nysgjerrig på hva det er hun egentlig uttrykker siden hun sier det samme hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i gården går det i mamma, pappa, dadada, nam nam, oj oj....moro når hu begynn å "prate"...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her oss oss prates det jevnt hele dagen. mamma, pappa, nam nam, mat, ojjjjjj. er så mye som kommer ut av den munnen. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det bare gakk-gakk-gakk og blablabla :-) Vil verken si mamma,pappa eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...