♥Tiny Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 Ringte en gammel kollega som jeg vet har jobbet som styrer i en bhg, og hun tok telefonen gitt (ringte rett til bgh'n da). Skal til samtale neste tirsdag og de hadde noen ledige stillinger!! Juhu!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 Oi, så spennende da! Da ønsker jeg deg masse lykke til! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Del Skrevet 12. mars 2007 Så spennende da! Når er jobben ledig i så fall? Skal krysse fingrene for deg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er ferdig med permisjonen ca 2 juni, så jeg regner med at jeg kanskje kan starte da?! Vet mer når jeg har vært der tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Del Skrevet 12. mars 2007 Spennende! Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå