Gå til innhold

Hvor mange har søkt bhg-plass?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har søkt fra 1 august, håper vi får plass te ho...Beg i jobb igjen, 31 Mai..så er ikke lenge te..men skal bare joobbe 8 dg, å så ha ferie, 7.uke..hvis æ får d som æ vil..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt... Har søkt både kommunalt og gjennom jobben. Så jeg tror det er stor sannsynlighet for at jeg får plass også. :o)

Men siden jeg jobber turnus har jeg mulighet for å lage meg en natt-turnus og få det til å gå selv uten barnehageplass. Men håper at jeg får plass...

 

Regner med at du får jobb om ikke alt for lenge. Er det ikke skrikende behov for "sånne som deg"? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt, men nå når det er en til på vei, tror jeg kanskje ikke at vi blir ta'n plassen hvis vi får. I hvertfall ikke full plass. Rekker bare jobbe i underkant av 3 mnd. før neste permisjon starter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt og fått plass.. :)

Men har heller ingen jobb og gå tilbake til, kanskje det var litt dumt og si opp.. :) Men ville ikke tilbake i den jobben allikevel.. :)

Har søkt skole så får håpe jeg kommer inn visst ikke får jeg søke ny jobb.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søkte i januar og fikk svar i februar. Jeg har fått plass, så nå må jeg søke jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt fra august.

Har allerede begynt å jobbe litt, så Lukas er hos svigermor en dag og svigerinna mi den andre dagen. Det er ikke alltid de kan så da er han hos ei venninne.

Gleder meg til å få han i bhg. Blir mer forutsigbart og trygt for han. Syns ikke det er noe gøy å måtte levere han på forskjellige plasser hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har søkt full plass til begge to fra høsten. Til nå har eldstemann gått tre dager i uka. Regner med at vi får plass også, her er full dekning:-) Jeg jobber turnus og mannen min jobber skift så vi trenger forhåpentlig vis ikke å benytte hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt fra september, siden pappaen skal ha pappa perm når jeg begynner på jobb :) Håper vi får plass, men Trondheim har jo skrytt på seg at de skal ha plass til alle som søker, hehe :) Håper de holder det de lover da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...