nr2 i mai:) Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Er det noen her som har Teutonia Spirit S3? Hvor kjøpte dere den og hvor mye gav dere for den? Har sett på noen tyske nettsider at den kan fåes med hardbag...men har ikkje sett dette i noen norskebutikker enda. Noen som har kjøpt det her i norge eller andre plasser som har erfaringer med hardbagen? Synes vogna er råstilig...
Aprilskatten min. Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Hei. På lilleprinsen.no får du denne med hardbag. Du kan og spør i butikkene, de har den kanskje ikke inne men den fins for å si det sånt... Kjempefin vogn!!
En-av-hver Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Hei jeg har denne, bestilt fra Ping-Pong, som duovogn (bagen festes rett på understellet). Kjempefin vogn, god plass i bagen, frem til i alle fall 6 mnd. Jeg anbefaler å kjøpe fashion-trekket, dette stoffet er kraftigere og tilnærmet vann- og flekkavisende. Dersom det nå er mulig å få den med luftehjul ville jeg valgt det, standarddekkene (lavprofil) blir litt harde på f.eks. grus.
En-av-hver Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Glemte pris, husker ikke helt hva jeg gav, men rundt 5500 tror jeg. Jeg tror de kan skaffe duobag hos de fleste forhandlere hvis du ønsker det.
Nenya^juni2010 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 De hadde s3 med duobag på reflex i tromsø
nr2 i mai:) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2007 Takk for god hjelp alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå