Gå til innhold

Teutonia Spirit S3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har Teutonia Spirit S3? Hvor kjøpte dere den og hvor mye gav dere for den? Har sett på noen tyske nettsider at den kan fåes med hardbag...men har ikkje sett dette i noen norskebutikker enda. Noen som har kjøpt det her i norge eller andre plasser som har erfaringer med hardbagen? Synes vogna er råstilig...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. På lilleprinsen.no får du denne med hardbag. Du kan og spør i butikkene, de har den kanskje ikke inne men den fins for å si det sånt... Kjempefin vogn!!

Skrevet

Hei

jeg har denne, bestilt fra Ping-Pong, som duovogn (bagen festes rett på understellet). Kjempefin vogn, god plass i bagen, frem til i alle fall 6 mnd. Jeg anbefaler å kjøpe fashion-trekket, dette stoffet er kraftigere og tilnærmet vann- og flekkavisende. Dersom det nå er mulig å få den med luftehjul ville jeg valgt det, standarddekkene (lavprofil) blir litt harde på f.eks. grus.

Skrevet

Glemte pris, husker ikke helt hva jeg gav, men rundt 5500 tror jeg. Jeg tror de kan skaffe duobag hos de fleste forhandlere hvis du ønsker det.

Skrevet

De hadde s3 med duobag på reflex i tromsø:)

Skrevet

Takk for god hjelp alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...