Gå til innhold

November: Flere ammende som mister masse hår?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg røyter verre enn en hund som skifter pels, nå om dagen. Det begynte for ca. 4 uker siden. Blir fint, hvis det fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mister heldigvis ikke håret.. Røyter ikke noe mere nå enn ellers..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at det ikke skyldes amminga, men hormonforandringer etter svangerskap/fødsel. Vi mister ikke hår i svangerskapet, men etter fødselen så "tas det igjen", altså det som har blitt ekstra + normalt håravfall.

Kjedelig uansett! Har alltid hatt tynt/fint hår, så var deilig med tykt i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst veldig vanlig rundt 3 mnd etter fødselen..... Gjorde det sist,-masse, og venter bare på det denne gangen også, men har ikke skjedd enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!!! I massevis! Mannen blir gæren av lange krøllehår overalt!! Han tuller med at jeg må bruke hårnett når jeg lager mat.... ;-) Har det som regel i strikk eller spenne da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA! Jeg holder på å bli galen. Håret er slitt, fullt av statisk elektrisitet, tynt og vissent. Finner hår over ALT! I sokkene til mini, i bleia hans osv. Det var så mye bedre da jeg var gravid! Da følte jeg meg fin og fresh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud.... mister SÅ mye hår, gjorde ikke det forrige gang jeg ammet, så ble litt skeptisk først, men regner med at det går over etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...