Gå til innhold

skal vi lage en tråd vi som er over ikm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg på her jeg også.

Dette er 1pp etter p-pillestopp så jeg aner ikke når jeg egentlig skulle hatt mensen. Men ut ifra EL slim (26.febr) så har jeg forstått det skal ikke gå mer enn ca 13-15 dager før mensen kommer. Dvs si at jeg skulle hatt den senest på tirsdag... Har hatt noe spotting / størkna blod som har komt i dag. Sågodt mulig at tr kommer i morgen.. men men, vi får se. Lurte litt på om jeg skal teste i morgen.. Men kjenner at jeg er litt redd for å se resultatet - uansett hva det viser! (noen som forstår hva jeg mener?)

Det er to uker siden jeg skulle hatt mensen... Testa på søndag,men den var negativt... Har lyst til å teste igjen nå, men får vel vente til i morra tidlig... I dag har jeg hatt så vondt i eggstokkene, det er vondt når jeg går! Mystisk! Brystene kjennes anerledes ut, og knoppene er veldig såre. Ååååå! Jeg håper jeg er gravid!

jeg har ingen symtomer, eneste som er anderledes er at jeg ikke har ømme bryster og det bruker jeg alltid å ha mellom el og tr. Tok en test i kveld. Den så ut til å være helt negativ, kasta den før det hadde gått fem min, litt dumt. Så på den litt senere og da var det svak, svak strek. Trodde jeg innbilte meg det, men sambo så den også. Sterkest nederst på streken liksom. Men da hadde det jo gått over fem min. Må ta en ny i morgen tidlig tror jeg.

Annonse

Sikkert ikke alle dere som vet hvem jeg er,siden jeg ikke er her inne så ofte lengre,men men(historia står på profilen min)

Er visst kommet til dag 3 over IKM,det er ikke helt normalt for meg,tror det må være no muffens! Har nemlig ikke prøvd å bli gravid denna pp'n,har vel hatt sex 3 ganger,og har med vilje unngått den tida jeg regna med EL skulle være,siden det passer litt dårlig mtp skole(tenkte avslutte utdanninga mi fra høsten av,har somla så lenge med det nå!)

Har ikke testa,regner med det ikke er noen vits uansett! Har vel bare helt uventa fått uregelmessig syklus,hurra...:-(

Krysser fingrene for dere andre! :-)

Argh! Tok ny test nå nettop, og den var jo selvsagt negativ! Blir gaaaal! Mensen min pleier å være litt rar, men ikke to uker forsinka... Og legen hadde ikke tid før neste måned! Og til da har jeg sikkert fått mensen... Sukk...

Hmm..

Jeg testet pos på EL test 20 februar,, Men fortsatt ingen TR! Jeg tok test på søndag, den var kjempenegativ!! Uff.. Har ingen symptomer what so ever,så jeg tør ikke håpe at det er noe der!! :)

Har en tendens til å miste mensen, så jeg regner med det er det som har skjedd. Skal ringe legen min etterpå og spørre om å få ta blodprøve. Skal nemlig begynne på pergo igjen og da gidder jeg ikke vente helt til tanta bestemmer seg for å dukke opp.. Da kan jeg fort bli gående til september.. :)

Annonse

åååååhh..

så spennende å lese her hva som skjer med dere..

sitter her med den dumme tanta her, sur ja!!

men en trøst er jo å se om noen av dere lykkes denne pp!

det hadde vært så moro!

krysser fingrer og bein for dere her i bakgrunnen! :))

Uff.. Kjenner følelsen!! Fikk du oppgitt hva hcg-nivået ditt lå på??

Legen min bare la på før jeg rakk å si noe som helst!!

Så hvor har tantene våre tatt veien da??

Jeg har fått skrevet ut pergo, men er så skeptisk til å begynne UTEN mensen. Legen sa det ikke hadde noe å si, men er fortsatt skeptisk..

12 april eller?? Er ikke det litt lenge til????

Jeg fikk heller ikke spurt om noen ting.Fikk bare beskjed om at hcg var negativt.

Synes 12 april er ganske lenge til ja,men jeg fikk ikke noen time før så da får jeg bare smøre med tolmodighet å vente.

Min tante har nok gått seg vill,for her er hun faen ikke!!! Siden jeg nå har fått en 100% bekreftelse på at jeg ikke er gravid så synes jeg faktisk at den kan komme så jeg får begynne på neste pp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...