Gå til innhold

ny her

Gjest lille fiol

Anbefalte innlegg

Gjest lille fiol
Skrevet

hei dere tenkte jeg ogsà ville si litt om meg selv da jeg er ny her inne, selvom jeg har jo allerede fàtt mange fine svar pà spòrsmàlene mine i dag.

er fòrste gangs gravid, fylte 40 i forrige mnd gift med min flotte spanjol , bor i spania og har pròvd à fà dette til i ca 4 àr. sà ja vi er lykkelige. hcg en min var relativ hòy sà de sier at det kan veare to... vi skal til ultralyd neste mandag sà da fàr vi svar pà om det er ett eller to hjerter som banker !

har ingen symptoner à snakke om og er 6+3 uker pà vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei lille fiol og velkommen :).. så deilig det må være¨å endelig sitte med spire i maven :)..

har to jenter fra før jeg men de er 15 og 12så dette blir nesten også som førstegangs... :)..

er 6+0 idag.. så vi er ganske like. :) er selv 37 år og her inne er vi modne og kan prate med hvernadre utenå kjefte å klage så altfor mye ( er endel av det inne på andre forum )..

ønsker deg lykke til videre med spiren og spanjolen:)

klem

Skrevet

Hei og velkommen til oss:-)

Gratulerer så mye,så utrolig flott!!

Du vil nok trives hos oss for det er en god og støttende tone her.

Skrevet

Hei lille fiol!

Så hyggelig å høre at det endelig har lykkes for dere, og at det kanskje er to små i magen din!

Morsomt å høre litt mer om hvem som er bak "nickene". Har lurt litt på om du bodde i utlandet, i og med at du ikke skriver "æøå". Jeg bodde i England i 4 år med engelsk tastatur, men endret da til norsk tastatur på PC'en, men måtte da hele tiden "huske" hvilke engelske taster som var de norske, samt noen av de andre tegnene stod også på forskjellige plasser :-)

Du får gi oss en oppdatering etter ultralyden din. Alltid spennende å se inn i magen for første gang!

Lykke til videre!

Skrevet

Velkommen hit og lykke til! Blir spennende på UL da, du må holde oss oppdatert.

Skrevet

Velkommen hit:-)

Oj blir spennende UL!! Ja hold oss oppdatert:-)

Lykke til!

Ps. så kjempesøtt nick du har:-)

Skrevet

Gratulerer med den lille spiren!! Er det ikke fantastisk når det skjer!!

Velkommen inn til oss!!

Lykke til videre! Hold oss oppdatert med hva som skjer.

:-)

Skrevet

Hei, og gratulerer så masse.

Så hyggelig at dere har lykkes med en liten spire etter så lang tid. 4 år er jammen lenge når man prøver og venter... Og så spennende at det kanskje er 2!! Du må holde oss oppdatert!

Jeg er sånn omtrent 14 uker på vei med 3. mann etter å ha ligget i opplag på babyfronten i 10 år. Det har skjedd så masse på disse årene at det nesten er som å begynne helt på nytt. Utrolig masse er nytt eller forandret siden den gangen.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...