Gå til innhold

et glad innlegg

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel.. vi er nødt til å vente 9 måneder på lille :P vi er nødt til å ikke ta helt av når de skravler :P og orke å høre at de gåter... SKAFF DEG TÅLMODIGHET, snuppa ;)

liksågreit å begynne nå :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sutre sutre sutre* men det har jo allerede gått toooo dager, bare fem igjen ca å vente:P hihi ja du kan tenke jeg går på veggen av å vente på fødselen da:D hihi

Skrevet

haha.. !! det gjør faktisk jeg å... men ingen skjønner i andre anledninger at jeg klarer å være så tålmodig...

MEN NÅ?! arg... kom ut lille venn.. *sikka sikka* (eller hva man sier til en sau :P)

Skrevet

hihi:) jeg er tålmodig med lillebroren min da, den skal jeg ha, hender aldri at jeg hever stemmen til han eller kjefter på han:)

eehn..kom sauen?;P

Skrevet

hahah..!!

kanksje litt tidlig å komme ut.. han får vente littegranne til.. men ikke over tiden helst!! det gidder jeg ikke.. HELE sommeren svær som ett berg.. neieneineineineineinei!!!

Skrevet

hehe:P når hadde du termin igjen da? :)

uff hele juni diger som ett berg til meg:P

Skrevet

18 juli! og da nekter jeg å gå resten av juli! det er UAKTUELT!

Skrevet

oi 16 dager etter meg, det er jo ikke så ille da:) jeg skal be lucas blåse fødestøv over til deg når han bestemmer seg for å komme ut:D

Skrevet

hehe.. ja, men siden vi håper her at Ravn kommer først! så kan han blåse litt til deg ;))

Skrevet

dæven han steike, æ ska ikke en dag over heller:P hihi *lage middag*

Skrevet

nei det greit ;) da tar vi det på dagen :P så sender du bare litt frisk-unge-støv til meg :) det er alt jeg ønsker meg :)

Skrevet

det er en deal:D

wiiiiiiiiiiiii fikk nettop tlf.. gjett hvem som flytter 1 mai til en 85 kvadrat stor leilighet?!!

Skrevet

NÆ'æi!!! heldiggris!!! :)) gratulerer!!!! nå ble jeg GLAD!!!! :))

Skrevet

joohoooo:D takk for det snuppa:D nå ble jeg glad for at du ble glad for at jeg ble glad osv:D hihi:P

Skrevet

hehe ;) jeg skulle også ønske jeg fant en som ikke var ledig nå.. men sånn i juni engang.. hadde vært deilig å hatt på papir at man ikke kommer til å råtne hos mamma ;)

Skrevet

du finner det nok skal du se, når jeg endelig fant noe så finner du å :D

Skrevet

ja, gjør nok det.. men er bare så drit dyrt med 2 soverom.. og jeg vil ha det!!!!!

Skrevet

hvis du leter litt utenfor by som jeg så finner du fort noe billig:) men man må regne med ett godt stykke med bil eller buss inn til by da:)

Skrevet

hehe.. bærum er liksom utafor byen da ;) hehe..

Skrevet

hihi visste ikke d jeg;P lol hehe, men da burde det ikke være så dyrt da? barneverns anonym synes jeg har psyke tanker... duu.. hva ER psyke tanker egentlig??? :P

Skrevet

hmm, jo er dyrt.. helt forferdelig..

PSYKE? tanker? psyke tanker? er da for faen ikke noe som heter det...

Skrevet

jeg vet,men bare sjekk innlegget, hun påstår hardnakket at det finnes:P

Skrevet

hihi.. jaja.. skjønner ikke at det alltid må være noen som iikke har noe bedre å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...