Gå til innhold

et glad innlegg

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

æææ driver å mister det motet nå ja:( var seks andre, men jeg fikk komme på visning før alle de andre selv om de hadde ringt før meg.. og han virka jo superpositiv.. er forsåvidt fortsatt håp for han sa at de skulle bestemme seg en gang iløpet av dagen i dag og han kom jo ikke hjem fra jobb før i sekstiden, tar jo sikkert litt tid å diskutere med samboern og bestemme seg, så er jo lov å håpe i allefall en liten time til. men hører jeg ikke noe etter kl ni så regner jeg med at jeg ikke fikk den så da må jeg bare fortsette å mase på kommunen om kommunal bolig...

*håpe håpe håpe på ett mirakel for lille meg*

ja, tenk at han skal hjem til samboeren og spise middag og diskurere=)

Men det virket som om han var veldig positiv til deg da!!

og for det du vet så kan de 6 andre vært shabbye typer, eller at leiligheten ikke var det du var ute etter, så det er fortsatt håp=)

Er leiligheten langt fra dine foreldre..?

Annonse

Jeg er så spent for deg, jeg lurer også litt på hvor i Trondheim det er, jeg er trønder selv, men flytte fra byen for 5år siden.

Sønnen min ble født ved gamle st. olav, derfor ble jeg litt sjalu da mor fortallte hvor fint det var blitt ved mor og barn seentert der. Det var skikkelig gammelt og slitt der da han ble født, bare skille vegger mellom dusjene osv. Æsj æsj, men hører det er veldig fint nå

jeg skal gjøre det, har så fryktelig lyst på denne leiligheten, jeg vurderer faktisk å ringe om han ikke ringer snart,bare så jeg får vite sikkert hva som skjer.. men mamma sier jeg ikke burde gjøre det fordi det blir å mase mens jeg mener at jeg har ikke noe å tape på det fordi om jeg ikke får den så har det ikke noe å si og ellers viser det jo bare at jeg er engasjert og virkelig har lyst på leiligheten:) jeg har termin 2 juli:)

det er på byåsen, ved havstad:) uff det hørtes jo utrivelig ut:S det er kjempefint dær nå, hvær fødestue har eget bad med badekar, selve fødestuen er fin og med en deilig sofa som den som er med kan sitte i under fødsel, det er også cd spiller i ett sånn skap dær med høytaler på veggen så man kan høre musikk under fødselen om man vil:) var på omvisning på fødestua i går shø,selv om jeg ikke tåler trynet på jordmora jeg har dær da.

hehe ja:) ja er supert dær nå:)

får ikke ringt han, mamma sier at om jeg skal mase på han får jeg bruke min egen tlf i såfall, men jeg har jo brukt opp hele kontantkortet på å ringe på leiligheter i går.. jeg får vel abre innse at slaget er tapt.. ikke at mamma gir meg mere håp for hun mener at jeg umulig rekker å få en kommunal leilighet før fødselen , men jeg skal da vite å dra med meg sovepose og legge meg til på venterommet deres jeg inntil de gir meg en om de skal gjøre seg vanskelige, hjemme kan jeg ikke bo med en liten baby. jeg gir i allefall ikke opp før alt håp er ute:)

hmmm Trondheim er visst akurat som da jeg flytte fra der det, like tung rodd, jeg var så heldig jeg da at jeg meg kommunal leilighet like før lille gutt ble født, fikk oppe på tiller. Har du ingen som kan bli med deg oppe på kommunene da??? eller Har dere ikke noe mødrehjem eller noe slikt? kjenner jeg blir litt desperat på dine vegne jeg.

Annonse

fem andre har sett på den å:) gikk kjempebra, men hun ønsker å bruke god tid på å bestemme seg så jeg vet ikke om jeg får den før om ca en uke, hun ringer uansett om jeg får den eller ikke da og det er bra så jeg slipper å sitte å lure på om noen annen har fått den.. så nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...