Gå til innhold

et glad innlegg

Gjest

Anbefalte innlegg

for en gangs skyld skal jeg skrive ett sånn optimistisk innlegg:D hehe hva er det for noe si:) Skal på visning på en nydelig leilighet i morgen og den er bare helt suuuper,strøm,internett og kabel tv inkludert i prisen, diiger veranda og greier:) og det beste av alt, de er veldig barnevennlig innstilt::D:D hørtes ut som om de veldig gjerne ville ha meg boende, de virka veldig ivrig:D håpe veldig at jeg får den, endelig ett lite håp i hverdagen om lysere tider:D *danse ivrig rundt*

Fortsetter under...

Annonse

den er helt nydelig:D det er århundrets kupp, jeg gir ikke slipp på den om jeg så må låse meg fast med kjettinger for å få den:) hehe:) og de har jo barn selv også så det er jo helt supert, både mannen og kona virket veldig trivelige og det er løpende kontrakt slik at jeg kan bo dær så lenge jeg vil såframt jeg ikke klusser det til:) jeg VIL ha den:)

hehe, så bra da :) høres jo ikke ut som du trenger å innvestere i kjettinger da :P

bor i bærum, flytta hit til mamma i sommer.. og har IKKE lyst å bo her :P men er liksom det at det hadde jo liksom vært litt kjekt å ha mamma litt nærme sånn i begynnelsen kanskje.. og har ingenting som holder meg igjen noe sted uten om at jeg vil ha mamma der i begynnelsen.. så er bare å holde for øyenen og peke på kartet :P

er 23 uker i dag tror jeg.. får helt hetta av å tenke på det :P så prøver å la være ;)

hehe ja:) du skal se det blir bedre, jeg sliter ofte med samme tankene, tror det er nesten som sånn med de som skal gifte seg, de får ofte kalde føtter.. akkurat på samme måten får vi litt kalde føtter:) si fra om du finner på å flytte til trhjem da så vet du iallefall at du kjenner ei hær, du har jo termin bare noen uker etter meg og venter jo også gutt så det er jo ganske koselig å se at vi er veldig like på tanker og situasjon å:) er i uke 25 jeg:)kan vi støtte hverandre litt hær i allefall , det er jo litt kjekt å vite at det er flere som har d sånn.

Annonse

gremmelse over all gremmelse,han bestemmer seg ikke før i morgen så jeg får ikke vite noe før da.. ååh så lenge å vente, kjempetrivelig fin leilighet altså!! takk for alle som har kryssa alt for meg,fortsett gjerne å krysse til i morgen:D hehe:)

den var fin, skal føde på st olav i trhjem ja, var kjempefine fødestuer og pasientrom, veldig fint og rent og pent dær, så veldig greit ut:) og så masse søte små nurk bli trilla langs gangen når jeg var dær gjett om jeg ble enda mere ivrig på å se min snart da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...