guttenmin Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Hei alle sammen. Er i uke 38 nå og for 2 dager siden datt jeg på rumpa i trappa ute, har ikke snakket med jordmor eller lege om det. Babyen ligger jo godt beskytta inni magen så håper det går fint. skal til jordmor om 2 dager, har fått den store blå veisen på rompa. Og håper så den er gått bort til fødselen.. den er virkelig stor og blå, rød -lilla.. Har noen av dere opplevd det samme? Og har ennå ikke fått melk fra brystene, må massere på dem for og få litt ut av dem.. Når er det vanli at melka kommer?? dette er mitt 2 svangerskap men husker ikke fra det 1 når melka kom.. klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 melka kommer ikke før 2-3 dager etter fødsel. er bare råmelk som kommer i begynnelsen.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Så lenge du kjenner liv etter fallet har det nok gått veldig greit. men ville nok uansett nevnt det jeg da!
guttenmin Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2007 ja rå melka mener jeg.. er bare 2 år siden sist fødsel og husker jo at jeg pleide og våkne om nettene av at det var kommet råmelk ut og jeg måtte bytte topp.. dette var jo en stund før jeg fikk han,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå